וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תנסה לשחרר את תנאסיס פפאזוגלו כבר בינואר

22.11.2018 / 10:22

היווני מאכזב. מתיחות רצינית בין מימר לכץ, בחוזהו של המאמן אין סעיף שיאפשר לבעלים לפטר אותו ולשאת בפיצוי חלקי בלבד. במועדון מכחישים: "יש ביניהם שיתוף פעולה מלא"

שרון מימר מאמן הפועל חיפה עם יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
יחסי עבודה בעייתיים. מימר וכץ/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תנסה להגיע להסדר עם החלוץ היווני תנאסיס פאפאזוגלו על שחרורו בחודש ינואר, כך לפי גורמים במועדון. בחיפה ישנה אכזבה מהחלוץ היווני ובמועדון מקווים שהעובדה שיש לו חוזה רק עד תום העונה תסייע להליך הפרידה. שחרור של היווני יפנה מקום לזר אחר ואולי גם של תקציב להחתים חלוץ או שחקן התקפה במקומו.

במועדון מעידים על מתיחות בין הבעלים יואב כץ למאמן שרון מימר. לאחרונה המתיחות הרקיעה שחקים, אך בימים האחרונים חזרו השניים לנהל שיחות שהוגדרו כחיוביות.


עוד בליגת העל:

אורוש ניקוליץ' צפוי לחתום במכבי תל אביב
הסיבות להתפוצצות של ניר קלינגר בבית"ר ירושלים
מ.ס אשדוד עדיין לא מינתה מאמן, השחקנים חוששים

תנאסיס פפאזוגלו שחקן הפועל חיפה לאחר הרחקתו. ברני ארדוב
הפועל חיפה מנסה להיפטר ממנו. תנאסיס פפאזוגלו/ברני ארדוב

בניגוד למאמנים אחרים בשנים האחרונות, בחוזה של מימר אין סעיף שמאפשר לכץ לפטרו ולשלם לו פיצוי חלקי בלבד, ולפי גורמים המעורים בפרטים, כרגע הבעלים לא מתכוון לבצע מהלך כזה. עם זאת המתיחות בין השניים עדיין קיימת ומורגשת מאוד.

בקרב השחקנים משוועים לחזור כבר למתחם האימונים בבית נגלר, שם נערך שזרוע. השחקנים מתאמנים לאחרונה בקרית חיים ומתלוננים שהדשא במצב רע מאוד. יחד עם זאת, הם אמרו שהם מבינים שמדובר במצב זמני ולכן הם לא צריכים לבוא בטענות קשות.

בהפועל חיפה מסרו בתגובה:"מדובר בידיעה מגמית רצופה אי דיוקים. ישנו שיתוף פעולה מלא בין יואב כץ למאמן שרון מימר והצוות המקצועי כאשר המטרה היא להחזיר את הקבוצה למסלול ההצלחות כבר במשחק הדרבי. המועדון לא עסוק כרגע בשיחרורים או החתמות לקראת חלון העברות ומאמין ביכולתו של הסגל הנוכחי להצעיד את הקבוצה להצלחות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully