וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא גננת": ואלוורדה זועם על דמבלה, ברצלונה מתכננת לקנוס אותו

מאמן ברצלונה סירב לקבל את ההתנצלות של הכוכב הסורר: "לא רודף אחרי אף אחד". בקבוצה בטוחים: סנקציות כספיות יגרמו לו להתיישר

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
אין רגע דל איתו. דמבלה/רויטרס

גיליון עבירות המשמעת של עוסמאן דמבלה בברצלונה הולך ומתארך. אמש (ראשון), בבוקר שאחרי ה-0:4 על אספניול בדרבי - משחק שהציג בו יכולת טובה למדי - איחר שחקן הכנף הצרפתי בן ה-21 לאימון בשעתיים, ושוב הסיט את הפוקוס מהיכולת שלו על המגרש למעלליו מחוצה לו.

כעת נראה שהכדור נמצא בידיים של ארנסטו ואלוורדה. מאמן ברצלונה כבר השעה את הכישרון הצעיר והסורר מהסגל למשחק מול בטיס בנובמבר אחרי עוד איחור משמעותי לאימון. בכלל, לא אחת הביעו בברצלונה דאגה מאורח החיים של דמבלה, שנוהג לשחק במשחקי וידאו עם חברים ולבלות עד השעות הקטנות של הלילה.

אמש הגיע דמבלה לאימון ומיד הסביר שהשעון המעורר לא העיר אותו, אולם נראה שסבלנותו של המאמן פוקעת. על פי דיווח ב"אס", ואלוורדה סירב לשוחח עם דמבלה במהלך ולאחר האימון, וסירב לקבל את התנצלותו. המאמן אף צוטט כאומר: "אני לא גננת של אף אחד, ובטח לא מתכוון לרדוף אחרי שחקנים", ונראה שהוא מתכוון לכל הפחות להוציא אותו מהסגל למשחק הליגה הקרוב נגד לבנטה.

עוד בנושא

ממשיך להסתבך: דמבלה איחר בשעתיים לאימון אחרי ההצגה בדרבי
אמבפה צוטט: "אני יכול להיות טוב ממסי" וטען: דבריי הוצאו מהקשרם
רייטינג היסטורי ודקת דומייה "לזכר בוקה": הבוקר שאחרי הסופרקלאסיקו

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
הפעם כבר אי אפשר להבליג. ואלוורדה/רויטרס

בספרד טענו ש"ואלוורדה לא חובב גדול של קנסות או השעיות, אבל ברור שבמקרה הזה הוא יצטרך לבחון את האפשרות הזו". כמו כן, נכתב ש"במועדון מתעקשים שסנקציות כספיות יגרמו לו להתיישר ולשנות את דרכיו".

זו תקופה ארוכה שברצלונה מודאגת מההתנהלות של דמבלה מחוץ למגרש. כבר בחודש מרץ האחרון דווח שברצלונה "מיואשת" מהנסיונות לחנך את הכישרון הצעיר, ונחשפו תיעודים שונים שלו מבלה לפנות בוקר בברצלונה ומרבה לאכול ג'אנק פוד.

על המגרש דמבלה מציג יכולת משופרת העונה. הוא כבש שישה שערי ליגה, הוסיף שער בגביע הספרדי ועוד אחד בליגת האלופות. הצרפתי גם מציג גיוון רב: ארבעה שערים מתוך השמונה שלו נכבשו ברגל שמאל, וארבעה ברגל ימין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully