וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה צוטט: "אני יכול להיות טוב ממסי", וטען: דבריי הוצאו מהקשרם

כוכב פ.ס.ז' סיפק ציטוט שחצני והכחיש ברשתות החברתיות: "יש לי המון כבוד למסי". באיטליה טוענים: יובנטוס תהפוך אותו ל"רונאלדו החדש"

קיליאן אמבפה, נבחרת צרפת, עם ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
אמר או לא אמר? אמבפה עם מסי/GettyImages

דברים כאלה יכולים לקרות רק בעידן הרשתות החברתיות: קיליאן אמבפה ביטל אמש (ראשון) ציטוט שנאמר כביכול על ידו למגזין צרפתי, לפיו הוא מסוגל להיות טוב יותר מליאונל מסי. היהלום של פריס סן ז'רמן צוטט על ידי המגזין "קאנאל פוטבול" כאומר: "מסי שחקן יוצא דופן, אבל אני חושב שאם אמשיך לעבוד קשה, בעוד שלוש או ארבע שנים אוכל להיות טוב ממנו. כמובן שאני מכבד אותו מאוד, הוא שחקן ענק".

הציטוט הועתק על ידי חשבון הטוויטר BarcaTimes, וזמן קצר אחרי שהאמירות שנאמרו כביכול על ידי אמבפה, הגיב הכוכב בכבודו ובעצמו לציוץ. "מעולם לא אמרתי דבר כזה. יש לי המון כבוד והערצה למסי", כתב.

עוד בנושא

ריבר פלייט ניצחה את בוקה ג'וניורס 1:3 בהארכה וזכתה בגביע ליברטדורס
אוהדי ריבר חגגו והתעמתו עם המשטרה, פיטי מרטינס הודיע על עזיבה
ליאור רפאלוב לוהט בבלגיה: "מכיר כל סנטימטר באצטדיון הזה"

כך או כך, עתידו של אמבפה בפריס סן ז'רמן עדיין מעורפל, למרות שהוא מצהיר שוב ושוב על רצונו להישאר. השבוע פרסמה פ.ס.ז' באופן חריג תגובה לידיעה שפורסמה בעיתון הפופולרי "ל'אקיפ'", לפיה הקבוצה תהיה מחוייבת למכור אחד מבין ניימאר או אמבפה בקיץ כדי להימנע מסנקציות של פייר פליי.

לטענת פריס סן ז'רמן מדובר בידיעה שגויה, אבל נראה שענקיות היבשת כבר אורבות בפינה. אמש פורסם ב"קלציו מרקאטו" האיטלקי שיובנטוס מתכננת לנצל את חוסר הוודאות סביב פריס סן ז'רמן "כדי להביא כריסטיאנו רונאלדו חדש". הפנטזיה - להחתים את קיליאן אמבפה - עשויה להתממש בהנחה שיובנטוס אכן תוכל לעמוד בתג המחיר הגבוה שלו - המוערך בלמעלה מ-100 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully