וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריבר חגגו והתעמתו עם המשטרה, פיטי מרטינס הודיע על עזיבה

מאות אלפי אוהדים ברחובות, השלכת אבנים ובקבוקים המונית על המשטרה, רייטינג היסטורי, דקת דומייה "לזכר" בוקה" והודעה מפתיעה אחת: כך נראו "החגיגות" של ריבר אחרי הזכייה בגביע ליברטדורס

שחקני ריבר פלייט חוגגים זכייה בגביע ליברטדורס 2018. רויטרס
איזו חגיגה. שחקני ריבר בטירוף/רויטרס

אחרי המהומה הגדולה במונומנטל והדחיות החוזרות, מלחמת 30 הימים בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס הסתיימה אתמול (ראשון) עם 1:3 דרמטי של ריבר אחרי הארכה. ריבר זכתה בגביע ליברטדורס בפעם הרביעית בתולדותיה והניפה אותו באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו שבמדריד. בנדטו עוד העלה את בוקה ליתרון (44), פראטו איזן (68), המשחק הלך להארכה ואז באריוס הורחק (92), קינטרו הכריע (109) ופיטי מרטינס הוסיף ונתן את האות לחגיגות (122).

המשחק התנהל יחסית על מי מנוחות בספרד (על פי דיווחים בספרד, הגיעו למדריד כ-500 "חוליגנים" מהגרעין הקשה של מחנות האוהדים, אולם הם לא הורגשו בשל מספר השוטרים הרב שאבטח את העיר - מספר דומה לזה שאבטח את גמר ליגת האלופות בקייב), אולם בארגנטינה נרשמו מהומות וחגיגות בו זמנית אחרי שריקת הסיום. מאות אלפי אוהדי ריבר - דווח בארגנטינה - יצאו לרחובות הערים המרכזיות כדי לחגוג - ובכיכר אובליסק שבבואנוס איירס, שם התקיימה תהלוכת הניצחון המרכזית, התעמתו מאות אוהדים עם כוחות המשטרה. האוהדים השליכו אבנים ובקבוקי זכוכית לעבר המשטרה, ואחדים נעצרו.

אולם גם זה לא עצר את החגיגות. על פי דיווחים, כ-60 אלף אוהדי ריבר הגיעו לכיכר אובליסק, וכולם הקדישו דקת דומייה "לזכר" בוקה. "חג המולד מגיע, ואוהדי בוקה קיבלו מתנה מאבא שלהם", שרו אוהדי ריבר בלגלוג.

אלפים גם התגודדו בסמוך למונומנטל, וחגגו כששמעו את נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי - אוהד מושבע של בוקה - מברך את המנצחת. "ברכות לריבר ולכל אוהדיה על הזכייה, אבל בבוקה אנחנו יודעים שתמיד יש זמן לנקמה".

הטירוף בארגנטינה, אגב, חצה גבולות ומגזרים. על פי נתונים רשמיים, זה היה משחק הכדורגל הנצפה ביותר אי פעם בארגנטינה. בשיא, כ-40 אחוז מבתי האב בארגנטינה צפו במשחק, שהועבר בערוץ "פוקס" המקומי. בממוצע עמד הרייטינג על 37 אחוזים.



עוד בנושא:

ריבר פלייט ניצחה את בוקה ג'וניורס 1:3 בהארכה וזכתה בגביע הליברטדורס
מהמונומנטל ועד דוחא: כמה אתם באמת יודעים על כדורגל ארגנטינאי?
חואן רומן ריקלמה: "הסופרקלאסיקו הפך למשחק הידידות היקר בהיסטוריה"

אחרי שריקת הסיום הטיל כוכב ריבר פלייט פיטי מרטינס פצצה, כשהודיע על עזיבה מיידית של הקבוצה ומעבר לאטלנטה יונייטד מה-MLS, מעבר מפתיע בהתחשב בכך שחוזר גם על ידי קבוצות בכירות באירופה. "זו החלטה קשה מאוד עבורי, אבל הדרך ממשיכה. אני חושב שהענקתי לאוהדי ריבר את מה שמגיע להם, החזרתי להם על האמון בי", אמר אליל האוהדים, והסביר את הבחירה ב-MLS: "חשבתי על זה הרבה עם המשפחה ועם הסוכנים שלי. זו ליגה שנמצאת בהתפתחות מתמדת ואני מקווה שאוכל להיות חלק משמעותי מהתהליך הזה".

ייתכן שהוא לא הכוכב היחיד שיעזוב. גם חואן קינטרו, שכבש את השער השני שלמעשה הכריע את המשחק לטובת ריבר, הוזכר בימים האחרונים כמועמד לעבור לריאל מדריד. כך או כך, אחרי המשחק הוא בעיקר חגג ושחזר את השער הנפלא. "לא חשבתי על זה יותר מדי ופשוט בעטתי. עבדתי על הבעיטה הזאת אתמול כמה פעמים, הייתה לי תחושה שתהיה לי הזדמנות לבעוט אותה גם במהלך המשחק הזה. וזה עבד".

גם בוקה צפויה לעבור מתיחת פנים אחרי ההפסד המתסכל. חוזהו של המאמן באריוס סקלוטו לא יוארך, ועל פי דיווחים כמה וכמה שחקנים יעזבו.

עוד באותו נושא

ריבר פלייט ניצחה את בוקה ג'וניורס 1:3 בהארכה וזכתה בגביע הליברטדורס

לכתבה המלאה

האוהדים בטירוף

אקס ריבר, פלקאו, חגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully