וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן רומן ריקלמה: "הסופרקלאסיקו הפך למשחק הידידות היקר בהיסטוריה"

קשר העבר של בוקה ג'וניורס כועס על העברת גומלין גמר גביע ליברטדורס למדריד: "זו המסיבה שלנו, המדינה שלנו, ועכשיו לוקחים את זה מאיתנו"

AP

אוהדים רבים סופרים את השעות עד לשריקת הפתיחה של גומלין גמר גביע ליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס, שנקבע אחרי דחיות רבות להיערך ביום ראשון הקרוב (21:30) בסנטיאגו ברנבאו במדריד. אבל לא כולם שותפים לחגיגה. אנשי ריבר פלייט התנגדו נחרצות להעברת המשחק מאצטדיונם הביתי לאירופה, אנשי בוקה ג'וניורס בכלל דרשו ניצחון טכני, וגם שחקני עבר משני הצדדים סבורים כי ההחלטה פוגעת בצורה אנושה בכדורגל הדרום אמריקאי, עוד מעבר לפגיעה שנגרמה כתוצאה מהאירועים האלימים שהובילו לדחייה.

עוד בנושא:
ריבר פלייט הודיעה: אנחנו מסרבים לקיום הסופר קלאסיקו במדריד
אוהדי ריבר ובוקה יקבלו 10,000 כרטיסים בלבד לגומלין גמר הליברטדורס
פה זה לא אירופה: עשרת הרגעים הכי מטורפים מפארסת בוקה - ריבר

כך נראתה הפרידה של אוהדי בוקה מהקבוצה

אחד המוחים העיקריים הוא חואן רומן ריקלמה, אגדת בוקה ג'וניורס וקשר נבחרת ארגנטינה בעבר. "הכול מוזר מאוד בעיניי, זה מוזר לכולנו", אמר ריקלמה בראיון ל"רדיו מיטרה" והסביר: "הסופרקלאסיקו זה אחד הדברים היחידים שהוא שלנו - כמו ברביקיו, כמו מאטה. הסופרקלאסיקו הוא שלנו, ועכשיו הם לוקחים את זה מאיתנו. זו המסיבה שלנו, המדינה שלנו - משחק בין שתי הקבוצות הגדולות שלנו. זה עצוב שהגמר הזה יתקיים במדינה אחרת, זה כמו לערוך את גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לברצלונה בבואנוס איירס. זה לא יהיה אותו דבר. אני מקווה שבוקה תנצח, אני אוהד בוקה, אבל ברור לכולם שהם משחקים רק כי אליפות העולם לקבוצות נמצאת מעבר לפינה".

ריקלמה הוסיף: "לשחק משחק כזה באצטדיון לא מוכר, עבור הרבה שחקנים שמעולם לא שיחקו באירופה לפני כן - זה יהיה מוזר. אני אדליק את הטלוויזיה ביום ראשון כדי לצפות במשחק, אבל אני חייב להודות שעבורי זה לא יהיה אותו דבר. זה לא יהיה גמר גביע ליברטדורס, אלא משחק הידידות היקר בהיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully