וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריבר ובוקה יקבלו 10,000 כרטיסים בלבד לגומלין גמר הליברטדורס

כל קבוצה תזכה ל-5,000 כרטיסים, המארגנים יקבלו 6,000, 40 אלף יוצעו למכירה כללית. מראדונה כועס, אלבס תקף: "הדבר הכי מביש שראיתי"

AP

ראשי קונמבול החליטו אמש (חמישי) באופן רשמי כי גמר גביע ליברטדורס ייערך בסנטיאגו ברנבאו ב-9 בדצמבר (יום ראשון הבא), אולם הרוחות עדיין סוערות סביב המפגש הסוער בין בוקה ג'וניורס וריבר פלייט.

"מה לעזאזל אלחנדרו דומינגס הזה עושה?" תקף דייגו מראדונה את נשיא קונמבול. "עכשיו אני צריך לקחת את המשפחה שלי למדריד כדי לראות את בוקה-ריבר? למה הפכנו? מה קרה לנו? אתם יודעים כמה זה יעלה? לעזאזל, תשכרו כבר חברת אבטחה נורמלית תשחק באצטדיון של ולז. האמת היא שהם נגע בפני הכדורגל שלנו, הם לא כשירים לתפקידים האלה".

אבל המאסטרו לא סיים שם והוסיף: "אני כועס מאוד. מה יקרה בפעם הבאה שריבר תצטרך לשחק בחוץ מול בוקה? איך גז'ארדו והשחקנים שלו יגיעו לאצטדיון? הם עדיין מתלוננים על תקרית הגז מ-2015, כשבוקה נפסלה, עכשיו ריבר צריכה לשתוק".

עוד בנושא:

דיווח: בגלל ההצעה הכספית, "גמר הליברטדורס בין ריבר לבוקה ייערך בדוחא"
אם יתקיים, גומלין גמר הליברטדורס ישוחק מחוץ לארגנטינה, ב-8 או ב-9 בדצמבר

דייגו מראדונה. רויטרס
קשה שלא להסכים. מראדונה/רויטרס

שחקן עבר אגדי נוסף, גבריאל באטיסטוטה, טען כי מדובר בהוכחה נוספת לשנים הקשות שעוברות על הכדורגל הארגנטינאי. "בוקה-ריבר בברנבאו. אין לו"ז לליגה. הנבחרת עם פרויקט של שישה חודשים. אסור לנו לשתף פעולה עם מה שקורה כאן".

גם דני אלבס לא חסך במילים: "מבחינתי, העובדה שהמשחק הזה לא מתקיםי בדרום אמריקה זה הדבר הכי מביש שאי פעם ראיתי או שאראה כשחקן כדורגל. כל אותם אנשים שלא היו קשורים במהומה לא צריכים לשלם על המעשים של כמה טפשים. יכול להיות שזה היה הסיכוי היחיד שלהם לראות את בוקה-ריבר בגמר, ועכשיו זה לא יקרה כי המשחק עבר לאירופה".

על פי אחד הדיווחים, כל אחת משתי הקבוצות תקבל 5,000 כרטיסים בלבד למשחק. 20 אלף כרטיסים נוספים יחולקו לארגנטינאים המתגוררים במדריד, 6,000 יחולקו למארגנים ו-40 אלף יוצעו למכירה לקהל הרחב.

מיותר לציין שעשרות האלפים שכבר קנו משחק לגומלין לפני הפיצוץ זעמו. "הייתי כרטיס החלומות שלי", כתבה אחת מהן. "חיכיתי עשר שעות בשבילך, והיום אתה חסר ערך, מכרו את החלום שלי לאירופה".

ומה לגבי סידורי האבטחה? עדיין לא ברור. "באל פאיס" נטען שבארגנטינה, בדרך כלל מתחילים להתכונן מבחינת אבטחה חודש או חודש וחצי לפני משחקים בסדר גודל שכזה. למשטרה במדריד יהיה שבוע בלבד.

עוד באותו נושא

בגלל ההצעה הכספית: "גמר הליברטדורס בין ריבר לבוקה ייערך בדוחא"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully