וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יתקיים, גומלין גמר הליברטדורס ישוחק מחוץ לארגנטינה, ב-8 או ב-9 בדצמבר

בוקה דורשת ניצחון טכני ומסרבת להתייחס לאפשרות של גומלין: "צריך להעביר מסר שלאלימות אין מקום בכדורגל". בפגישה עם קונמבול נקבע תאריך אך לא הוחלט על אצטדיון. האופציות שהועלו: פרגוואי, מיאמי וקטאר

AP

נשיאי בוקה ג'וניורס, ריבר פלייט וקונמבול נפגשו היום (שלישי) כדי להחליט מתי ואיפה יתקיים משחק הגומלין של גמר גביע הליברטדורס, לאחר שהניסיון לאפשר לריבר לארח במונומנטל לא עלה יפה. בינתיים הוחלט באופן רשמי כי המשחק ייערך ב-8 בדצמבר (יום שבת הבא) או ב-9 בדצמבר, ויתקיים מחוץ לארגנטינה - זאת בתנאי שבכלל יהיה משחק, בצל הניסיון של בוקה לקבל ניצחון טכני. "אם יהיה משחק, הוא יתקיים ב-8 או ב-9 בדצמבר מחוץ לארגנטינה", הבהיר נשיא קונמבול אלחנדרו דומינגס. "אנחנו מרגישים שהתנאים לשחק בארגנטינה לא מתאימים".

על פי אחד הדיווחים בתקשורת הארגנטינאית, הועלו שלוש אפשרויות לאירוח המשחק: בירת פרגוואי אסונסיון (האופציה הריאלית ביותר כרגע, על פי הערכות), מיאמי וקטאר. דומינגס הוסיף ואמר: "ניצחון או הפסד הם לא עניינים של חיים ומוות. כדורגל הוא ענף ספורט שבתוכו לא מעט ערכים, ואחד מהם הוא לכבד את היריבים שלכם. נפגשנו עם נשיא ההתאחדות הארגנטינאית ונשיא ההתאחדות בפרגוואי, כמו גם עם נשיאים של שתי קבוצות שונות. מה שקרה בסוף השבוע לא היה כדורגל, זו מחלה שצריך לחסל. לאלימות אין מקום בכדורגל. תשוקה לא שווה אלימות".

במהלך הפגישה הגישה באופן רשמי בוקה דרישה לפסול את ריבר מהמפעל, ובכך בעצם לזכות באליפות עם ניצחון טכני (או עם הפסד טכני של יריבתה). "אנחנו לא מסכימים לקיומו של משחק, לא משנה איפה, אבל נשחק להחלטת קונמבול", אמר נשיא בוקה. "לאחר שתתקבל, אם היא לא תהיה בעדנו, נערער עליה ונשקול לגשת לבית משפט גבוה יותר. יש לנו מספיק כדי להדיח את ריבר מהמפעל, אנחנו מודעים לחוקים ולזכויות שלנו. כדורגל הוא משחק יפה ולא צריכה להיות בו שום אלימות. אנחנו לא בראש המתאים לקיים את הגומלין, אני מקווה שייקבע עונש שיבהיר באופן חד משמעי שלאלימות אין מקום בכדורגל". ההחלטה המשמעתית בנושא צפויה ביום חמישי הקרוב.

כמו כן, הגישה הקבוצה הזועמת תלונה רשמית נגד שופטי הקונמבול שקבעו ש"אין כל סיבה רפואית לבטל את משחק הגומלין", מספר דקות לאחר ששניים משחקני בוקה פונו לבית החולים.


עוד בנושא:

פה זה לא אירופה: עשרת הרגעים הכי מטורפים מפארסת בוקה - ריבר
המסע המופלא הושלם: לואיז פליפה סקולארי הבטיח אליפות עם פלמייראס

עוד סרטון מזעזע: אוהדי ריבר מזהירים את בוקה - באמצעות הריגת חזיר

"אני לא יכול לעלות למגרש בידיעה שאני עלול למות. מה יקרה אם ננצח? הם ירצחו אותנו? האנשים האלה משוגעים. יש לי אשה ושלוש בנות. כשהגעתי הביתה, הבת הגדולה שלי חיבקה אותי ובכתה. מה שקרה בו בושה".

את הדברים הללו אמר אמש (שני) קפטן בוקה ג'וניורס, פאבלו פרס. הקשר הוותיק נפצע בעינו בהתקפה של אוהדי ריבר פלייט על האוטובוס של בוקה לפני הגומלין בגמר גביע ליברטדורס ביום שבת והוא עדיין סובל מכאבים.

המשחק כמובן נדחה פעמיים וכעת עדיין לא ידוע היכן ישוחק הגומלין (המשחק הראשון הסתיים ב-2:2 בביתה של בוקה). ההחלטה הסופית תתקבל ב-4 בדצמבר ואתמול עיריית גנואה שיגרה לראשי ריבר ובוקה הצעה לארח את ההתמודדות באצטדיון לואיג'י פראריס בעיר.

פרס הוסיף אמש: "כל מה שקרה לא היה רחוק מהכניסה לאצטדיון. זו לא הייתה תקרית קטנה. אני מאוד עצוב בשביל האנשים של ריבר פלייט כי להרבה מהם אין שום קשר למה שקרה. חבל בשביל כולם, בשביל שתי הקבוצות ובשביל המפעל הזה. אם הייתי מאבד את העין שלי, מי היה מפצה אותי?".

עוד באותו נושא

פה זה לא אירופה: עשרת הרגעים הכי מטורפים מפארסת בוקה - ריבר

לכתבה המלאה
שחקן בוקה ג'וניורס, פאבלו פרס. AP
"אם הייתי מאבד את העין, מי היה מפצה אותי?". פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully