וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ההצעה הכספית: "גמר הליברטדורס בין ריבר לבוקה ייערך בדוחא"

בארגנטינה טוענים שהגומלין של הסופר קלאסיקו יתקיים בצד השני של העולם בגלל ההצעה הפיננסית מהקטארים, שאי אפשר לסרב לה

המשחק של ריבר נגד בוקה עשוי להתקיים בעיר דוחא, קטאר.
איזה מסע. המרחק בין קטאר לארגנטינה

בארגנטינה מעריכים שהגומלין של גמר גביע הליברטדורס בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט ייערך בדוחא ב-8 בדצמבר. קונמבול, התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית, כבר הודיעה שהגומלין לא יתקיים בארגנטינה, אחרי ההתפרעויות האלימות בשבת האחרונה. כעת ההערכה היא שהמשחק יתקיים בחצי השני של העולם, במרחק 13,300 ק"מ מבואנוס איירס, העיר שממנה באות שתי הקבוצות.

יש לציין כי עדיין לא בטוח שיתקיים משחק גומלין, לאור הניסיון של בוקה ג'ונורס לקבל ניצחון טכני. בוקה דרישה לפסול את ריבר מהמפעל, ובכך בעצם לזכות בגביע עם ניצחון טכני (או עם הפסד טכני של יריבתה). המשחק הראשון הסתיים בתוצאה 2:2 במגרשה הבית של בוקה. ריבר אמורה הייתה לארח את הגומלין בשבת, אבל המשחק בוטל בשל ההתפרעות האלימה של אוהדיה לפני המשחק, שכללה בין השאר רגימת האוטובוס באבנים.

בתחילה נדמה היה שהאופציה של אירוח המשחק בקטאר נראית קלושה, אבל כעת מתבררות הסיבות מדוע זו אופציה ריאלית: ההצעה הכספית. הקטארים מוכנים לממן את העלויות של הקבוצות במסע לקטאר, כולל האירוח המלא של שתי המשלחות. כמו כן, הקטארים מוכנים לשלם פיצוי לעשרות אלפי האוהדים של ריבר שרכשו כרטיסים למשחק, דבר שעורר תהיות רבות לגבי מי יעשה זאת ומי יכסה את העלויות. מנגד, אם המשחק יתקיים במקומות אחרים בדרום אמריקה שהועלו כאפשרות - כמו אסונסיון או לימה - המשחק צפוי להתקיים מול יציעים ריקים, ויגרור שוב אבטחה עצומה.

עוד בנושא
פה זה לא אירופה: עשרת הרגעים הכי מטורפים מפארסת בוקה - ריבר
עוד סרטון מזעזע: אוהדי ריבר מזהירים את בוקה - באמצעות הריגת חזיר
בוקה הגישה תלונה נגד השופטים שקבעו ש"אין סיבה רפואית לבטל את המשחק"
המסע המופלא הושלם: לואיז פליפה סקולארי הבטיח אליפות עם פלמייראס

קרלוס טבס, בוקה ג'וניורס. AP
מחכים להחלטה. שחקני בוקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully