וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט הודיעה: אנחנו מסרבים לקיום הסופר קלאסיקו במדריד

יומיים אחרי ההחלטה שהגומלין מול בוקה ג'וניורס יתקיים בסנטיאגו ברנבאו, נכנעה ריבר ללחץ אוהדיה ותקפה את ההחלטה. בארגנטינה זועמים, מאמן הוראקן: "זה כמו שיאסרו עלינו לרקוד טנגו"

AP

פרשת הסופרקלאסיקו ממשיכה להסעיר את ארגנטינה, ובעיקר להביך את המדינה. ההחלטה לקיים את הגומלין של גמר גביע הליברטדורס בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט דווקא באצטדיון סנטיאגו ברנבאו בספרד גררה תגובות נזעמות בארגנטינה, כשאוהדים רבים מרגישים שלוקחים להם את המשחק.

עוד בנושא
אוהדי ריבר ובוקה יקבלו 10,000 כרטיסים בלבד לגומלין גמר הליברטדורס
מראדונה כועס, אלבס תקף: "הדבר הכי מביש שראיתי"

דריו בנדטו שחקן בוקה ג'וניורס עם חאבייר פינולה שחקן ריבר פלייט. רויטרס
לוקחים להם את המשחק. ריבר-בוקה/רויטרס

היום (שבת) ריבר פלייט הודיעה באתר הרשמי שלה שהיא מסרבת לקיים את המשחק בבירת ספרד. לדבריה, קיום המשחק יפגע ברבבות ששילמו ממיטב כספם על מנת לרכוש כרטיסים למשחק שאמור היה להיערך ב-24 בנובמבר באצטדיון הביתי של ריבר, המונומנטל, משחק שבוטל כזכור בעקבות ההתפרעות האלימה של אוהדי ריבר - שתקפו את אוטובוס השחקנים של היריבה הגדולה בוקה.

לדברי ריבר, קיום המשחק מחוץ למונומנטל מייצר חוסר ספורטיביות. ההודעה של ריבר מגיעה יומיים אחרי ההודעה על ההחלטה לקיים את המשחק במדריד, כתוצאה מלחץ כבד על המועדון מצד האוהדים, שמרגישים שנזנחו על ידי ההנהלה תמורת כסף.

ריבר טוענת שהיא לא אמורה להיענש, כי האחריות לאבטחה באזור קרו האירועים האלימים לא הייתה עליה. כמו כן ציינה כי "66 אלף אוהדים חיכו שמונה שעות מחוץ לאצטדיון כדי להיכנס למשחק, וכעת נמנעת מהם, שלא בצדק, אפשרות ללכת למשחק שעליו שילמו... לא מובן איך המשחק הכי חשוב בכדורגל הארגנטינאי ייערך מחוץ לארגנטינה".

ההחלטה, כאמור, קוממה רבים בארגנטינה. גטסטאבו אלפארו, למשל, מאמן הוראקן, אמר שהאיסור לקיים את המשחק בארגנטינה "זה כמו שלא ירשו לנו לרקוד טנגו, אנחנו הורסים את הכדורגל. אנחנו לא רוצים חוליגנים, אבל אין להם שום זכות לקחת מאיתנו את ריבר-בוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully