וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שלט שבו נכתב "העבודה משחררת" חיכה לקבוצה באיסטנבול

5.12.2018 / 22:16

הצהובים נחתו בטורקיה למשחק מול דרושאפקה (ה', 20:00, ספ' 5) ונתקלו בשלט אנטישמי. טאריק בלאק חש כאבים ברגלו ולא סיים את האימון ובספק למשחק. ספרופולוס דרוך: "אין משחקים קלים"

מערכת וואלה!

מכבי תל אביב קיימה אתמול (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק נגד דרושאפקה מחר במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג (20:00, שידור ישיר בספורט 5), אותו לא סיים טאריק בלאק שחש כאבים ברגלו.

הצהובים נחתו באיסטנבול בשעות אחר הצהריים, ושחקן הקבוצה ג'ייק כהן הראה שלט אנטישמי במלון של הקבוצה בטורקיה שבו נכתב "העבודה משחררת" (Arbeit macht frei; "ארבייט מאכט פריי")- הכיתוב המפורסם על השלט בכניסה למחנה ההשמדה אושוויץ. כהן צייץ אתמול: "אני סקרן להבין למה השלט הזה נתלה על המלון שלנו באיסטנבול #אנחנו זוכרים".

ממכבי תל אביב נמסר: "כשהגענו למלון נתקלנו בכיתוב 'העבודה משחררת'. כמובן שזה מעורר אסוציאציות קשות, אנחנו רואים את העניין בחומרה ואין לזה מקום".

עוד בנושא:

מתחזקת לפני מכבי תל אביב: דרושפאקה החתימה את טוני דגלאס
החתונה היוונית שלהם: הסימנים המעודדים של מכבי תל אביב עם ספרופולוס
שחקני מכבי תל אביב מתלהבים מיאניס ספרופולוס: יותר אינטנסיבי ושיטתי

ג'ייק כהן חושף

במכבי תל אביב ערכו השבוע שני אימונים מלאים בלבד בסגל מלא, אתמול והיום, לאחר ששחקני הנבחרת נחתו מטביליסי בשעות הבוקר אתמול וסקוטי ווילבקין שב ביום שני בצהריים ממשחק נבחרת טורקיה. למרות התנאים הלא אידיאלים בקבוצה מאמינים שיש ביכולתם להמשיך בקו ההתקדמות ולרשום ניצחון שני ברציפות במפעל.

ג'רמי פארגו פגש את חבריו לקבוצה באימון לראשונה מאז חזר ארצה, אבל הוא לא ימריא עם הקבוצה לאיסטנבול. לעומת זאת, בלאק, על אף הפציעה הקלה, ייסע עם הקבוצה לטורקיה וצפוי לקחת חלק בהתמודדות.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מתכוננים, לא יהיה קל, אין משחקים קלים ביורוליג. היו להם כמה משחקים, בעיקר בבית, שהם הפסידו ממש בסיום, אנחנו צריכים להיות מרוכזים כדי לעקוב אחר התכנית שלנו, הגנתית והתקפית. הם צירפו שחקן חדש, טוני דגלאס, כלומר הם רוצים להשתפר ולשחק טוב יותר, לא ויתרו על העונה".

המאמן התייחס גם לפציעות של פארגו ובלאק: "אנחנו שמחים מאוד שג'רמי פארגו חזר, הוא חלק חשוב בקבוצה. מחכים שיהיה בריא ויוכל לתמוך בקבוצה ולהיות חלק מאיתנו. מחכים לאישור הרופאים, ואז נדע טוב יותר מתי יחזור להתאמן ולשחק. לטאריק בלאק יש פציעה קלה, אנחנו רוצים רק להיות בטוחים ולכן הרופא שלנו רואה אותו גם".

עוד באותו נושא

מתחזקת לפני מכבי תל אביב: דרושפאקה החתימה את טוני דגלאס

לכתבה המלאה
טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נטש את האימון. טאריק בלאק/קובי אליהו

דרושאפקה מתעוררת העונה לתקופה חדשה ללא דיוויד בלאט שהוביל את הקבוצה לשנתיים נהדרות ביורוליג וזכייה ביורוקאפ. הקבוצה מדורגת במקום האחרון ביורוליג עם ניצחון בודד מעשרה משחקים על בודוצ'נוסט בבית. בליגה המצב לא יותר טוב עם שלושה ניצחונות משמונה משחקים, כולל הפסד אמש בדרבי לגלאטסראיי 84:79. את הקבוצה מובילים ריי מקולום שהגיע ממלאגה עם 10.2 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים למשחק והסנטר מייקל אריק עם 13 נקודות ו-6.3 ריבאונדים. שחקנים מובילים נוספים הם הליטאי זיינראס פיינריס והאמריקאי ג'רמי אוואנס, אלוף ההטבעות של ה-NBA משנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully