וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבסורד": מסי, רונאלדו, קורטואה והשערוריות של כדור הזהב

מאמן ברצלונה לא מבין את הזלזול במסי, מאמן יובנטוס בטוח שבכלל הגיע לרונאלדו, מאמן אתלטיקו מדריד כבר פשוט צוחק. הסערה סביב כדור הזהב נמשכת, כולל השאלה מהו גול העונה

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
השחקן שמדהים כל שבוע, רק במקום החמישי בעולם? מסי/רויטרס

נמשכות התגובות לטקס כדור הזהב ובחירת כדורגלן השנה ל-2018. הטקס כלל לא מעט החלטות שנויות במחלוקת, כולל הבחירה בלוקה מודריץ' כשחקן המצטיין של השנה, אבל גם העובדה שליאונל מסי סיים רק במקום החמישי עוררה לא מעט מחלוקת, כמו גם זה שניימאר לא נכלל בעשירייה הראשונה, העובדה שטיבו קורטואה השוער המצטיין, וכמובן התקרית הסקסיסטית שבה המנחה ביקש מכדורגלנית השנה אדה הגרברג לרקוד "טוורקינג" (נענוע הישבן) לא הוסיפה כבוד לטקס ולמעמד.

עוד בנושא
כדור הזהב 2018: לוקה מודריץ' זכה בפרס היוקרתי
האמירה הסקסיסטית כלפי אדה הגרברג זוכת כדור הזהב עוררה סערה
לוקה מודריץ': "תחושה מדהימה, הדברים הכי טובים אף פעם לא באים בקלות"
כל המספרים, הציוצים והבילוי של ניימאר בזמן הטקס
מצטערים, גם ב-2018 זה עדיין ענף של רונאלדו ומסי: כדור הזהב של "הפודיום"
אחותו של רונאלדו תקפה: "זו התנהלות של מאפיה, אנשים מסכנים"
לא האיש הנכון לסיים עידן: הזכייה של לוקה מודריץ' פוגמת עוד יותר בכדור הזהב

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מברכים אותו, אבל... מודריץ'/רויטרס

כאמור, מודריץ', קשר ריאל מדריד ונבחרת קרואטיה, זכה בתואר, שמוענק על ידי המגזין הצרפתי הוותיק בבחירה של 180 עיתונאים מרחבי העולם. אבל איך מסי, מי שנחשב לכדורגלן הטוב בעולם ואולי הטוב בכל הזמנים, סיים רק במקום החמישי? זו הפעם הראשונה מאז 2006 שמסי לא נכלל בחמישייה הראשונה.

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נשאל על הסוגיה, ואמר: "אנחנו מברכים את מודריץ' על הבחירה בכדור הזהב, אבל העובדה שמסי במקום החמישי זה אבסורד. אבל לא אכנס לדיון על חוסר העקביות של הפרס הזה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

עוד בברצלונה: ראפיניה מתאושש מהניתוח

אבל מתברר שגם במחנה רונאלדו ציפו לתוצאות אחרות. מקס אלגרי, מאמן יובנטוס, טוען שהפרס הגיע לפורטוגלי, שהוליך את ריאל מדריד לזכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות עם 15 שערים בצ'מפיונס ליג, ולאחר מכן עבר ליובנטוס וגם במדיה פתח מצוין את העונה.

"זה מאכזב", אמר אלגרי, שזכה בפרס מאמן העונה, "כי ללא ספק הגיע לו לזכות בפרס אחרי מה שהוא עשה עם ריאל מדריד. במונדיאל הוא לא יכול היה להגיע רחוק יותר עם פורטוגל ממה שהיא עשתה בטורניר. אבל עכשיו המוטיבציה שלו היא לזכות בתואר בשנה הבאה, במדי יובנטוס".

גם דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד, רומז לבחירות מוטות בטקס, עם העדפה לגדולות (במיוחד ריאל מדריד). סימאונה נשאל מה צריך לעשות שחקן של אתלטיקו כדי לזכות בתואר, לנוכח העובדה שאנטואן גריזמן היה מועמד ולא זכה. סימאונה ענה: "לשחק באתלטיקו זה יותר קשה, כי ההיסטוריה מראה שאתה צריך פה לעבוד קשה כפליים מאשר במקומות אחרים.... מבחינתי הטובים ביותר השנה היו וראן וגריזמן... אתם מצחיקים אותי, כי אתם רוצים שאגיד את מה שאתם כבר יודעים, אז, אתם יודעים... קורטואה עבר לריאל מדריד וזכה בתואר השוער הטוב בעולם, אבל כשהוא היה אצלנו, מי שזכה בתואר היה קיילור נבאס. יש דברים בחיים שהם לא הגיוניים, שמספיק להגיד אותם".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מסרב להיגמר. רונאלדו/רויטרס

אגב, גארת' בייל התייחס להחלטה בטקס הקודם, של פיפ"א, שבו נבחר שער השנה (פרס פושקאש) בתואר שהוענק למוחמד סלאח. בייל טען שהוא אמור היה לזכות בפרס, על השער שלו בגמר הצ'מפיונס מול ליברפול במספרת מרהיבה. "כן, למען האמת הופתעתי, אבל מה אפשר להגיד", אמר בייל, שזכה בתואר "שער השנה" של המגזין FourFourTwo, "זה הופך את הפרס לקצת מנותק, למרות שזה בהחלט היה שער מצוין של סלאח. אבל שלי היה אינסטינקטיבי, העמדתי את הגוף נכון, בעטתי נכון, והתלבש בצורה מושלמת. האם זה השער הכי יפה שלי בקריירה? כנראה שכן, לא היו לי הרבה כאלה. היה לי שער נהדר מול ברצלונה בגמר גביע המלך, אבל הפעם זה בזירה הכי גדולה, גמר ליגת האלופות, המשחק הכי חשוב במסגרת הקבוצות, ולמעשה זה היה שער הניצחון, אז כן, הגיע לי לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully