וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטערים, גם ב-2018 זה עדיין ענף של רונאלדו ומסי: כדור הזהב של "הפודיום"

למרות הגיבורים החדשים והצרפתים בהצגה, ועל אף שנה מסחררת של הסיפור המרגש לוקה מודריץ', דירוג כדורגלן השנה של "הפודיום" התנגד לתוצאות "פראנס פוטבול" ושלח לצמרת את שני החשודים המידיים. ובפסגה: הרובוט ניצח, פה אחד

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם כריסטיאנו רונאלדו 2017. AP
אל דאגה, חבר'ה, אתם עדיין בפסגה/AP

בפרק החדש של פודקאסט "הפודיום" דירגו אורן יוסיפוביץ ודור הופמן (ישראל היום) את ב'לון דאור שלהם. כמו בדירוג המקורי של "פראנס פוטבול", בו זכה לוקה מודריץ', כל עיתונאי - במקרה זה, דור ואורן - הצביעו עבור חמישה מועמדים. כמו בדירוג המקורי, המקום החמישי קיבל נקודה אחת, הרביעי קיבל שתיים, השלישי שלוש, השני ארבע והראשון שש. שיקללנו את הנתונים, עם קולות החיילים והימאים, ולהלן תוצאות האמת.

עוד בנושא:

טקס כדור הזהב 2018: לוקה מודריץ' זכה בפרס היוקרתי
לוקה מודריץ': "תחושה מדהימה, הדברים הכי טובים אף פעם לא באים בקלות"
אחותו של רונאלדו תקפה: "זו התנהלות של מאפיה, אנשים מסכנים"
האמירה הסקסיסטית כלפי אדה הגרברג זוכת כדור הזהב עוררה סערה

האזינו לפרק המלא של "הפודיום"

5. לוקה מודריץ', 2 נקודות

אוקיי. מבינים את המיאוס מהצמד המובחר שכבר עשר שנים סגר את התחרות. מודריץ' אכן נהנה מעונה נהדרת. זכה בצ'מפיונס עם ריאל מדריד והצעיד את קרואטיה המפתיעה למקום השני במונדיאל. אבל מצטערים - עבורינו זה לא מספיק. אפילו "שחקן המונדיאל", תואר בו זכה, היה ראוי להגיע לאחד הצרפתים הזוכים. מודריץ' שורף שטחים, מחזיק ראיית משחק מהטובות בענף כיום וכן, ניצח את ליאו מסי בשלב הבתים. מה ניצח, הביס. ועדיין, ריאל מדריד היתה כנראה מסיימת באותו המקום - זכייה בצ'מפיונס; מקום 3 בספרד, 17 נקודות מהאלופה בארסה - גם עם קשר אחר. מספרית? 3 שערים בכל המסגרות, 11 בישולים, לא מספיק. בצ'מפיונס הוא לא כבש ולא בישל, במונדיאל עבר שלבים רק בפנדלים או בהארכות, ובגמר הפסיד בנחרצות. עונה נהדרת ששווה מקום 5 במצעד כדורגלני 2018 - אבל שם, מבחינתנו, זה נגמר.

4. אנטואן גריזמן, 5 נקודות

מקום שני בספרד, זכייה בליגה האירופית עם צמד בגמר, זכייה במונדיאל עם גולים בשמינית, ברבע ובגמר. 0.79 שערים+בישולים למשחק העונה בכל המסגרות. עונה נהדרת לחלוץ הצרפתי של אתלטיקו, והמכשולים הם: זו הליגה האירופית, ולא הצ'מפיונס. כדי להגיע לשם, צריך בערך להיכשל. בנוסף, כשחושבים על המונדיאל של צרפת, זוכרים שחקן אחר.

3. קיליאן אמבפה, 6 נקודות

אליפות וגביע בצרפת, זכייה במונדיאל, תואר השחקן הצעיר של הטורניר ובעיקר: משחק אחד מטורף ונזכר בשמינית הגמר מול ארגנטינה. אולי הליגה הצרפתית לא הכי מאתגרת ונכון, אמנם זו שנת מונדיאל אבל הרי שמדובר בטורניר מהיר ששווה חודש מתוך 10 או 11 חודשי כדורגל, תלוי את מי שואלים, אבל כן: משחק אחד במונדיאל, משחק כזה במונדיאל, זה משהו שהולך איתך הלאה. פעם בארבע שנים אנחנו מגלים שהטורניר הזה מצעיד אנשים למרכז הבמה, מקפיץ קריירות לשלב הבא, וקיליאן בהחלט שם. 32 שערים ו-13 בישולים בכל המסגרות רק מסייעים לבחור שנהמר - יזכה בתואר הזה בעתיד. למה רק שלישי? כי אפילו אם הכי הרשים במונדיאל, היה קשה לבחור בו לשחקן הטורניר. כי הוא אפילו לא השחקן שהכי הרשים בקבוצה שלו. כי ניימאר זכה ב"שחקן העונה" בצרפת. כי מה לעשות, מבחינה מספרית, הוא והם - אלה שמגיעים אוטוטו - שמים וארץ.

עוד באותו נושא

לא האיש הנכון לסיים עידן: הזכייה של לוקה מודריץ' פוגמת עוד יותר בכדור הזהב

לכתבה המלאה

2. ליאו מסי, 7 נקודות

זו מרגישה כמו שנה חלשה במעט של מסי. נכון? בראש שלנו? נכון. עכשיו נוציא את מה שהראש "חושב" ונכניס לשם עובדות. אליפות וגביע בספרד, שחקן העונה בספרד, נעל הזהב באירופה, 45 גולים ו-23 בישולים - 1.36 למשחק! ליאו מסי לא יהיה ראשון העונה בגלל שלצד עונה מקומית נהדרת, הופעתו בנבחרת היתה בינונית מינוס במקרה הטוב. שער אחד בלבד ברוסיה מול ניגריה, בבתים, ובשמינית הוא היה כינור שני לקיליאן. ועדיין - תראו את המספרים. תראו את התארים. תראו את הכדורגל. ליאו מסי פשוט שחקן טוב יותר, שנתן עונה טובה יותר מכל אלה שנכתבו עד עכשיו. וכן, כמובן, ב-2018 זה עדיין לא הספיק. כי:

1 כריסטיאנו רונאלדו, 12 נקודות

אחרי שכתבתנו על ארבעה שחקני כדורגל הגיע תור הרובוט. 45 שערים ו-12 בישולים בעונה. שלושער מול ספרד ובסך הכול 4 שערים במונדיאל שנגמר בשמינית. וגולת הכותרת: 15 שערי צ'מפיונס, מספרת הירואית מול יובנטוס, וכמובן זכייה. ואם 2018 זו שנת מונדיאל ויש להחשיבה, אז ב-2018 רונאלדו גם הצעיד את ריאל מדריד לזכייה השלישית ברציפות שלה בצ'מפיונס ליג. מונדיאל קורה פעם ב-4 שנים, אבל הישג כזה מעולם לא קרה. רונאלדו גם נעל את הזכייה, לדעתנו, עם המעבר ליובנטוס. הוא מציג נתוני כיבושים שלא נראו בפתיחת סריה א' כמעט 50 שנה, ויותר חשוב - תראו את ריאל מדריד בלעדיו. כריסטיאנו רונאלדו, רובוט ד'אור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully