וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמירה הסקסיסטית כלפי אדה הגרברג זוכת כדור הזהב עוררה סערה

הנורבגית זכתה בפרס היוקרתי לראשונה בקריירה, כשירדה מהבמה התבקשה על ידי מרטין סולוויג הדיג'יי לרקוד 'טוורק' והגיבה בבוז

אדה הגרברג שחקנית ליון זוכת כדור הזהב 2018. רויטרס
הטרדה מינית מול כל העולם. אדה הגרברג/רויטרס

ערב היסטורי התרחש אמש (שני) בפריס, שם הוכרז לוקה מודריץ' כזוכה כדור הזהב, הראשון מאז 2007 לעשות זאת שהוא לא כריסטיאנו רונאלדו או ליאונל מסי. בנוסף לפרס המרכזי, גם כדור הזהב לנשים ניתן אמש בטקס הגאלה, בו זכתה אדה הגרברג הנורבגית בת ה-23, שמשחקת במדי ליון הצרפתית.

הגרברג שהספיקה להרשית יותר מ-250 שערים בקריירה הלא ארוכה שלה, וסיפקה עונה חלומית בעונה שעברה במהלכה כבשה 27 שערים ב-18 משחקים בליגה הצרפתית להם הוסיפה עוד 14 שערים בליגת האלופות, התרגשה עם קבלת הפרס ואמרה בסיום נאום התודה שלה: "אני שמחה שכדורגל הנשים מתחיל לקבל הכרה בכל העולם. אני קוראת לכל הנערות להאמין בעצמן, שהן יכולות לעשות הכל".

הנורבגית, שזכתה לתשואות בתום דבריה, ירדה מהבמה לאזור העמדה של הדיג'יי מרטין סולוויג, והוא בספק צחוק ספק רצינות ביקש ממנה לרקוד 'טוורק' בפני כל הקהל באולם והצופים בבית. הזוכה הטרייה שהופתעה הגיבה בפרצוף מלא בוז וסירבה. בעידן ה-ME TOO ומחאות נוספות על החפצה נשית, האמירה הסקסיסטית של סולוויג עוררה הדים רבים ברחבי העולם וספגה ביקורות רבות.

דקות לאחר הטקס ועם הגיע התגובות לאירוע, סולוויג הבין את חומרת דבריו וההד שהם יצרו, ומיד התנצל: "הסברתי לאדה והיא אמרה שהבינה שזו הייתה בדיחה. אני מתנצל בפני כל מי שנפגע מהדברים שאמרתי והכי חשוב, ברכות לאדה על הזכייה"

עוד בנושא

לוקה מודריץ' זכה בטקס כדור הזהב
יוכין מסביר מדוע הזכייה של מודריץ' היא עוול היסטורי
אחותו של רונאלדו תקפה: "זו התנהלות של מאפיה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

הביצועים שלה מהעונה החולפת

ההתנצלות

  • עוד באותו נושא:
  • כדור הזהב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully