וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אובדת עצות: "אנחנו פשוט לא מספיק טובים"

2.12.2018 / 8:22

גוטמן נזף ומתכנן שינויים נגד סכנין, השחקנים לא העזו להרים את הראש, האוהדים התייאשו וכולם מחכים לינואר ולווקאנוביץ'. כך נראה הצד הירוק של הכרמל אחרי עוד הפסד מהדהד בדרבי

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה חזרה אמש (שבת) לתמונות מוכרות משלב מעט יותר מוקדם העונה. רגע אחרי שריקת הסיום לדרבי החיפאי (הפסד 3:1), השחקנים הירוקים עמדו במרכז המגרש ונראו אובדי עצות, כשמהיציעים נשמעו שריקות מחרישות אוזניים וקללות.

המאמן החדש אלי גוטמן, שחיכה לשחקנים בחדר ההלבשה, נזף וגער בהם. עיקר הביקורת שלו הייתה לגבי העובדה שהם לא שיחקו קרוב אחד לשני ולא ניהלו הנעת כדור מהירה - דבר עליו עבד הרבה בשבועיים האחרונים. "אני מאוכזב מאוד, אבל לפחות הבנתי עכשיו שעם כל הכבוד לזה שאנחנו מכבי חיפה, צריך להתחיל לשחק לפי המציאות. אפשר להפסיד, אבל לא ככה".

הביקורת המרומזת על שחקניו המשיכה גם בראיונות שערך גוטמן אחרי המשחק. בקבוצה מסבירים שהמאמן נחוש להפוך את הקבוצה מכזו שבנויה על יצירתיות, לאחת שמסתמכת על מלחמה ואגרסיביות. גוטמן יחליט ביממה הקרובה עם איזה הרכב לפתוח נגד בני סכנין ביום שלישי, אך עושה רושם שאליסון דוס סנטוס יחזור ל-11 וגם רועי קהת בתמונה.


עוד בנושא:

אלי גוטמן עורר סערה עם תגובה לכתבת ערוץ הספורט, ונאלץ להתנצל
אלי גוטמן מאוכזב מההפסד: "חילקנו מתנות, יש לי הרבה חומר למחשבה"
עם אלי גוטמן, יובל נעים ומשה חוגג, הכדורגל בליגת העל הוא עניין שולי

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
גער בשחקנים. גוטמן/יוסי ציפקיס

27 אלף אוהדים הגיעו למשחק אתמול ובפעם הראשונה מזה זמן רב היציעים באצטדיון העירוני בחיפה כמעט התמלאו עד אפס מקום. בסיום כבר נשמעו ירוקים רבים (אלה שנשארו עד הסוף, בניגוד לרבים שנטשו מיד אחרי השער השלישי של הפועל חיפה) שאומרים שהם לא יחזרו בקרוב.

"היה ברור לנו שזו ההזדמנות שלנו להחזיר את הקהל, אבל עשינו את ההפך", אמר שחקן בקבוצה, "היה קשה להרים את הראש לכיוון הקהל אחרי ששוב אכזבנו אותו, אבל צריך להגיד את האמת: אנחנו פשוט לא מספיק טובים".

אפרופו קהל, לפני המשחק המשטרה עיכבה לחקירה את אחד מראשי ארגון אוהדים, לאחר שהונף דגל פריסה ביציע בניגוד לתאום עם המשטרה - כך לפי הודעת המשטרה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה הפסידה להפועל חיפה 3:1 בדרבי

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה ושחקני מכבי חיפה מאוכזבים. יוסי ציפקיס
תחושת חוסר אונים. שחקני מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

אחרי ההשפלה אתמול, במכבי חיפה מסתכלים קדימה וממתינים לינואר בציפייה דרוכה. אם לפני כמה ימים גוטמן אמר במסיבת עיתונאים ש"יש לי שחקנים לצאת איתם לקרב", נראה שאחרי אתמול החיילים שלו הרבה פחות בטוחים בעצמם.

השינוי הראשי מבחינת הצוות המקצועי יהיה בעמדת החלוץ, כשמיכיל קראמר ישוחרר ובמקומו יגיע זר אחר. אלכסה ווקאנוביץ' הוא עדיין המועמד המוביל והמועדון יאיץ את המגעים לצירופו. גם חנן ממן עומד על הפרק והוא היה ברשימות של גוטמן עוד לפני הניפוי מהסגל של הפועל באר שבע למשחק נגד הפועל חדרה.

גם במרכז ההגנה ייתכנו שינויים, אבל החלטה סופית בנושא הזה תתקבל רק לאחר שני המשחקים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully