וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן מאוכזב: "חילקנו מתנות, יש לי הרבה חומר למחשבה"

1.12.2018 / 22:52

מאמן מכבי חיפה נראה עצבני אחרי ההפסד הרביעי ברציפות של הירוקים בדרבי. ורמוט שכבש צמד: "משחק שיילך איתי עוד הרבה זמן"

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ממשיכה את העונה האומללה שלה, אבל הערב (שבת) היא המשיכה גם את הרצף האומלל שלה בקרבות העירוניים, אחרי שהפסידה 3:1 להפועל חיפה. אז'ובל כבש שער מוקדם (14), וגילי ורמוט ניצל שתי שגיאות בהגנה הירוקה כדי לכבוש צמד מול האקסית שלו ולהשלים ניצחון מתוק ויוקרתי.

אלי גוטמן שנראה מאוד עצבני בראיון אחרי המשחק, אמר: "אני מאוכזב, ניגשתי לשחקנים ונתתי להם להבין כמה אני מאוכזב. זה משחק שנותן הרבה חומר למחשבה. למרות השם הגדול 'מכבי חיפה', צריך לדעת איך לשחק בהתאם למצב שלנו - זה מה שנצטרך לעשות במשחקים הקרובים".

גוטמן הוסיף: "נצטרך להיות קבוצה שמסתכלת למציאות בעיניים והיום המציאות טפחה לנו בפנים. יצאנו למשחק עם אסטרטגיה ליצור דומיננטיות וחילקנו מתנות. אם יש משהו שאני מאוכזב ממנו זה שהפסדנו כמעט בכל התאקלים והמצ'-אפים".

אלי גוטמן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ערב מתסכל. גוטמן/יוסי ציפקיס

המספרים

* מכבי חיפה ספגה שלישייה ראשונה אחרי 24 משחקים (ליגה וגביע הטוטו). הפעם הקודמת: 3:0 ביתי בדרבי מול הפועל חיפה במרץ.

* עבור האדומים, זה ניצחון רביעי רצוף בדרבי ליגה, בהפרש שערים 1:10, כולל פעמיים 0:3 בחוץ.

* מכבי חיפה כבשה היום אחרי שלא כבשה בארבעת הדרבים האחרונים. השער האחרון שלה בדרבי היה ב-2:3 במרץ 2016 היה עצמי של אופק פישלר, וגם היום נהנתה משער עצמי של תמאש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

גילי ורמוט שכבש צמד אמר בסיום: "וואו איזה משחק. זה משחק שיילך איתנו ואיתי הרבה זמן. חוויה, והכי חשוב שלוש הנקודות. חיכיתי הרבה זמן למשחק הזה כדי להראות שאני עדיין כאן. הרגשתי שקצת מספידים אותי. מתחילת העונה אני קצת מדשדש והיה לי חשוב להראות שאני עדיין כאן ועדיין בכושר. מתחילת העונה הדברים לא הלכו בכיוון שרציתי והיה חשוב לי להראות שאני עדיין אותו שחקן"

שרון מימר הוסיף: "קודם כל אני רוצה להקדיש את הניצחון לזכרה של מזי הדדי, חברה יקרה וטובה. בנוגע למשחק, השחקנים מילאו הוראות בצורה הכי טובה שאפשר. התחברנו במשך שלושה שבועות, עבדנו קשה והשגנו את המטרה שהיא לקחת את הדרבי".

על גילי ורמוט אמר מימר: "גילי לא צריך להוכיח לאף אחד מה הוא שווה. יש לו יכולות מדהימות, כל עוד הוא בפוקוס אתם רואים מה הוא עושה. אין הרבה שחקנים כאלה בכדורגל הישראלי".

שלט פריסה של אוהדי מכבי חיפה שהוחרם על ידי המשטרה. מערכת וואלה!
הדגל שהוחרם/מערכת וואלה!

בנוסף, משטרת ישראל הודיעה כי היא עיכבה הערב לחקירה ראש קבוצת אוהדים, לאחר שהונף דגל פריסה ביציע "בניגוד לתאום עם המשטרה ובאופן הפוגע בסדר הציבורי. בדגל נראתה דמות מכוונת אקדח, ולפיכך מיד ניתנה הוראה להורדת הדגל ומנהיג הקבוצה נעצר כאמור לחקירה. "המשטרה רואה בחומרה את האירוע ותפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת למנוע פגיעה בבטחון אלפי אוהדים", כך נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully