וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי לקח לנו את מזי הדדי?": שרון מימר מתקשה להתגבר על מותה

28.11.2018 / 15:17

מאמן הפועל חיפה וחברו של קובי הדדי, כדורגלן העבר שאשתו נמצאה מתה בבורסה בשבוע שעבר: "אין כאן התאבדות רגילה, משהו קרה שם. מזי לא היתה עושה את זה לקובי ולילדים"

בני משפחתה של מזי הדדי עלו הבוקר אל קברה הטרי בתום השבעה על מותה. סיפורה של עובדת החברה של לב לבייב שנמצאה לפני שבוע מוטלת מתה מתחת לבניין בו עבדה, עדיין מעורר סערה גדולה במדינה. בעלה, כדורגלן העבר קובי הדדי, דורש תשובות מהמשטרה והפציר בפני השר לבטחון פנים גלעד ארדן לערוך חקירה שתוביל לאמת בכל הקשור למותה של רעייתו. הדדי, כמו גם חברים אחרים ובני משפחה, מתקשים לקבל את הטענה כי שמה קץ לחייה.

הבוקר פירסם מאמן הפועל חיפה שרון מימר פוסט בפייסבוק בו כתב: "שבוע מאז איבדנו חברה יקרה, אישה מדהימה ואמא למופת. המון שאלות וכל כך מעט תשובות. מי לקח לנו את מזי הדדי?". מימר ורעייתו היו חברים קרובים של מזי וקובי הדדי, ששיחק בהפועל תל אביב לצד מימר בשנות התשעים, וגם הם מתקשים לקבל את הטיעון שמזי הדדי התאבדה והותירה את בעלה וילדיה ללא אם.

"אנחנו שבוע יושבים צמודים למשפחה והבוקר אחרי שכולם קמו מהשבעה, התחושה היא שאי אפשר להמשיך בחיים בלי לדעת את האמת", סיפר מימר על הסיבה שהביאה אותו לכתוב את תחושותיו בפייסבוק. "אין לנו שקט וזה קשה מאוד. אנחנו חבורה של עשרה זוגות שמאוד קרובים. כמו משפחה. כל היום אנחנו בקשר ואיבדנו מישהי שהיתה מאוד דומיננטית בין כולם ואף אחד מאיתנו לא מצליח להתקרב לאמת".

עוד בנושא

המשטרה: אף אחד לא התקשר למזל הדדי; משפחתה: הם מפחדים מהאמת
החוקר שצעק והפחד מהאזנות: הימים האחרונים של מזל הדדי
בעלה של מזל הדדי: "התעללו בה", המשטרה: אין קשר לחקירה

מימר. אתר רשמי
מימר/אתר רשמי

מה התחושות שלך?

"יש אצלנו קונצנזוס מלא שאין כאן התאבדות רגילה. אין כאן מוות רגיל. משהו שם קרה. אני לא יודע להאשים מישהו או משהו. אנחנו נמצאים בתהום ולא יודעים איך הגענו לשם".

מאיפה התחושות האלה?

"הקשר שהיה למזי עם קובי בעלה ועם ילדיה הוא לא קשר רגיל. זו היתה דאגה אינסופית. זו קרבה מאוד מיוחדת. מזי לא היתה עושה את זה לקובי ולילדים כי היא חשבה עליהם מעבר להכל. כל מי שליווה אותה בימים האחרונים ומי שדיבר איתה ביום האחרון לא יכול היה לראות שום סימנים וגם כל הנושא הזה שפורסם שהיא יצאה הביתה ואחר כך חזרה לבניין".

אתם חושדים שמישהו רצח אותה?

"לא יודע ואני לא נכנס לזה. במהלך השבעה מרוב ספקולציות כבר לא היה משהו אחד שאפשר היה להיתפס בו. אנחנו יוצאים כרגע להמשך החיים בלי לדעת מה היה שם".

קובי קיבל הסברים מהמשטרה?

"ברגע שקובי עלה לקבר הוא אמור לקבל מהמשטרה את כל המידע שיש להם. כולנו מחכים למשהו יותר מוחשי כדי לדעת באמת מה קרה שם. נצטרך לחכות ולראות מה יראו לקובי ומה יסבירו לו. הקושי הגדול הוא להתמודד עם האובדן ועם אי הוודאות באשר למה שקרה שם. לא מתיישבת לנו הטענה שהיא התאבדה. לא היה שם משהו רגיל".

  • עוד באותו נושא:
  • שרון מימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully