וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפרדק תדרוש ממכבי חיפה 700 אלף יורו על אלכסה ווקאנוביץ'

28.11.2018 / 8:26

מלך השערים של הליגה הסרבית עומד בראש רשימת המועמדים של אלי גוטמן לאיוש החוד והירוקים מאוד מקווים לצרף אותו. במולדתו אומרים: "אם הוא לא היה מסיים חוזה בקיץ, הוא היה עולה הרבה יותר"

אתר רשמי

נאפרדק הסרבית תדרוש כ-700 אלף יורו עבור אלכסה ווקאנוביץ', כך טוען גורם סרבי המעורה בהתעניינות של מכבי חיפה בחלוץ בן ה-26. לפני כחודש קבוצה מדרום קוריאה התעניינה בווקאנוביץ' ולפי פרסומים בסרביה, נאפרדק דרשה 600 אלף יורו. אותו גורם סרבי אמר: "הקבוצה שלו הייתה דורשת הרבה יותר, אבל לפי מה שאני מבין מאנשים במועדון, בגלל שהוא יסיים חוזה בקיץ, הם מבינים ש-700 אלף יורו זה סכום ריאלי".

בחיפה כאמור מאוד מעוניינים במלך השערים של הליגה הסרבית והוא החלוץ המועדף בשלב זה. אם ווקאנוביץ' לא יגיע, ייבחנו שני מועמדים נוספים, אחד מהם ממזרח אירופה. מי שבכל מקרה צפוי לפנות את המקום בחלק הקדמי ובמצבת הזרים הוא מיכיל קראמר והירוקים מקווים שהוא ימצא קבוצה בהולנד, כאשר יש כמה מתעניינות.

שחקני מכבי חיפה יחזרו היום לאימונים אחרי שאתמול נהנו מיום חופש. המאמן אלי גוטמן עדיין לא תרגל הרכב ברור לקראת הדרבי נגד הפועל חיפה, אך לא צפוי לבצע שינויים מרחיקי לכת לעומת ההרכב שפתח בניצחון על הפועל חדרה. מוחמד עוואד ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד ולא ישחק כשחקן כנף.

שחקן נאפרדק, אלכסה ווקאנוביץ'. GettyImages
בקרוב בכרמל? ווקאנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully