וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תממש את האופצייה על חבשי. ווקאנוביץ' מועמד

27.11.2018 / 20:40

הירוקים צפויים להאריך את חוזהו של הבלם בן ה-23. אלכסה ווקאנוביץ', 26, מלך שערי הליגה הסרבית (11) במדי נאפרדק עשוי להצטרף בינואר במקום קראמר

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה תממש את האופצייה על בלמה, עאיד חבשי. הבלם בן ה-23 אשר משתייך לסגל נבחרת ישראל חזר העונה לירוקים אחרי עונת השאלה מוצלחת בבני יהודה, וחוזהו מסתיים בתום העונה. בחיפה מתכוונים לממש את האופצייה להארכת חוזהו עד תום עונת 2020/21, ובכך להבטיח את עתידו במועדון. חבשי זכה העונה ללא מעט דקות משחק, ויהיה מעניין לראות האם הקרדיט המחודש שצפוי לקבל רמי גרשון יביא לפיחות במעמדו, או שמא אלי גוטמן יפתח עם מרכז הגנה ישראלי למרות נוכחותם של שני בלמים זרים בסגל. אגב, גוטמן תרגל לאורך השבוע וחצי האחרונים גם מערך של שלושה בלמים ובמקרה כזה, חבשי וגרשון צפויים לפתוח יחדיו.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
23 אלף איש הבטיחו מקומם בדרבי, רמי גרשון משפר מעמדו במכבי חיפה
דואגת לעתיד: מכבי חיפה הנחיתה למבחנים את אחיו הצעיר של חמזה בארי

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עובר לחיפה. סאן מנחם/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, מכבי חיפה מתעניינת בחלוץ הסרבי אלכסה ווקאנוביץ'. החלוץ בן ה-26, שיכול לשחק גם בכנף, מרשים מאוד בליגה הסרבית העונה והוא מלך השערים שלה עם 11 שערים בחצי עונה (17 משחקים. ווקאנוביץ', המתנשא לגובה של 187 סנטימטרים ומשחק בנאפרדק בשלוש העונות האחרונות, מסיים חוזה בקיץ ועשוי להיות המחליף של מיכיל קראמר המאכזב. בתקופה האחרונה בחיפה עוקבים אחרי השחקן וייתכן שכבר בימים הקרובים הם ייכנסו למו"מ לגביו. לפני כשבועיים פורסם בתקשורת הסרבית כי החלוץ הלוהט מבוקש גם בליגה הדרום קוריאנית, ומחזיק בהצעה של 600 אלף יורו מקבוצת גאנגוון. בנוסף לסרבי, במועדון בודקים את מועמדותם של זרים נוספים.

כל שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופש מלבד השוערים, שהתאמנו כרגיל. במועדון מעידים על אווירה טובה מאוד בתקופה האחרונה, אבל מבינים שרק ניצחון בדרבי ביום שבת ימשיך את התחושה הטובה. בשבועות הקרובים יעבור המגן סאן מנחם לחיפה, ובכך ישלים את העובדה שכל שחקני הקבוצה (למעט גל אלברמן) מתגוררים בעיר.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: 23 אלף איש הבטיחו מקומם בדרבי, רמי גרשון משפר מעמדו

לכתבה המלאה

צפו בביצועים של ווקאנוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully