וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואגת לעתיד: מכבי חיפה הנחיתה למבחנים את אחיו הצעיר של חמזה בארי

אבובאקר בארי (18) נבחן בקבוצת הנוער של המועדון. אם לא יימצא חלוץ זר, הקבוצה תבדוק אם בית"ר תהיה מוכנה לשחרר את סילבסטר

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הנחיתה למבחנים בקבוצת הנוער את אחיו הצעיר של חמזה בארי, אבובאקר בארי בן ה-18, שחקן האקדמיה "סופרסטארס" וסגל הנבחרת הצעירה של גמביה.

בארי, אשר מתנשא לגובה של 1.90 ומשחק בקישור, הינו אחיו הצעיר של חמזה בארי ששיחק בעבר במכבי נתניה, הפועל תל אביב וכיום היידוק ספליט הקרואטית. במחלקת הנוער מעידים שהשחקן מרשים מאוד באימונים הבודדים בהםהוא שותף ואף שיחק במשחק אימון שהתקיים שלשום מול מ.כ נווה יוסף. כזכור, חמזה בארי נבחן במכבי חיפה ונחשב לכשרון גדול אך לא שיחק בשורותיה, ובמועדון מאמינים שגם אחיו הצעיר יהיה כזה. יש לציין שלקבוצת הנוער יש זר בשם סופיאן חביבו, ובשלב זה לא ברור מה ייעשה אם יוחלט להחתים את בארי במועדון.

חמזה בארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אחי שלו נבחן במכבי חיפה. חמזה בארי/יוסי ציפקיס

מבלי קשר לבארי הצעיר, בקבוצה מתכוונים לצרף חלוץ זר לבוגרת כבר בחודש ינואר. זה לא סוד שמיכיל קראמר צפוי לעזוב בחודש ינואר, כאשר לא מעט סוכנים כבר מחפשים אחרי מחליף הולם. המאמן אלי גוטמן היה רוצה לראות את בן שהר מגיע לקבוצה, אך במועדון מבינים שהגעתו תהיה קשה מאוד בשל העובדה שהוא נמצא בכושר מצוין ולא בטוח שהפועל באר שבע תשחררו. גם שמו של יקוב סילבסטר על הפרק מבחינתו של גוטמן ואם לא יימצא חלוץ זר שישביע את רצון המאמן, בקבוצה יבדקו האם בית"ר מוכנה לשחרר את החלוץ הסלובקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully