וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן עורר סערה עם תגובה שנויה במחלוקת לכתבת ערוץ הספורט, ונאלץ להתנצל

מאמן מכבי חיפה אמר לרותם ישראל "את יודעת מה זה שלושה שבועות בכדורגל? זה כמו שלך להתאפר נותנים דקה", וספג ביקורת. הקולגות לשעבר מערוץ הספורט, טליה סלנט ודניאלה סמרי, עקצו וביקרו. ברשת קוראים להתפטרותו, רותם ישראל הגיבה: "לא נעלבתי"

יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה אלי גוטמן עורר אתמול (שבת) סערה גדולה ברשתות החברתיות, כשסיפק תשובה לא נאותה לשדרית ערוץ הספורט רותם ישראל בראיון בתום המשחק. אחרי ההפסד של קבוצתו מכבי חיפה 3:1 בדרבי החיפאי, השדרית שאלה את גוטמן לגבי היכולת החלשה של הירוקים, וגוטמן ענה לה "את יודעת מה זה שלושה שבועות בכדורגל? זה כמו שלך להתאפר נותנים דקה".

כאמור, ברשתות החברתיות הגיבו בזעם על התגובה של גוטמן, שהתפרשה כסקסיסטית ומתנשאת. אחרי המשחק גוטמן נשאל על ההערה לרותם ישראל, וענה: "קודם כל, אם פגעתי - אני מתנצל. רותם נתנה לי להבין ששלושה שבועות זה פרק זמן נרחב מספיק, אז נתתי לה להבין דרך זה שאם אני נותן לה דקה להתאפר... אבל לא התכוונתי, ואני מתנצל, ואתנצל בפני רותם באופן אישי. אני לא כאן כדי לפגוע באף אחד".

לאתר הרשמי של מכבי חיפה הוסיף גוטמן: "מדובר בהשוואה/ דוגמה לא ראויה מספר דקות לאחר סיום המשחק. אני מכיר את רותם מהתקופה שעבדתי בספורט 5. הדברים נאמרו בהומור חברי לא מוצלח כלפי מי שהייתה קולגה וחברה למקום העבודה. אני מתנצל בפני רותם בפרט ובפני כל מי שנפגעה. מיותר לציין שהדברים לא נאמרו מתוך כוונה לפגוע חלילה. בחירת דוגמא לא טובה ואני מתנצל על כך".

יש לציין כי גוטמן היה קולגה של רותם ישראל עד לפני מספר שבועות, כשעוד היה פרשן בערוץ הספורט, בטרם מונה למאמן מכבי חיפה. כך או כך, הערב שתי מגישות בערוץ הספורט - טליה סלנט ודניאלה סמרי (שכבר הספיקה לעבור לכאן11) - סיפקו תגובה עוקצנית לדברים של גוטמן. סלנט כתבה: "אגב, אני ראיתי את גוטמן מתאפר כמה פעמים וזה לקח יותר מדקה". סמרי צייצה: "תנו לי רק דקה אחת להתאפר, אני עדיין נראית יותר טוב ממכבי חיפה". גם העיתונאית הדס גרינברג הגיבה לדברים של גוטמן, וצייצה: "קבוצה בצילו של מאמן, רדודה ומביכה".

עוד בנושא
יום קשה לגוטמן: הפועל חיפה ניצחה את מכבי חיפה 1:3 בדרבי
אלי גוטמן מאוכזב מההפסד: "חילקנו מתנות, יש לי הרבה חומר למחשבה"
עם אלי גוטמן, יובל נעים ומשה חוגג, הכדורגל בליגת העל הוא עניין שולי

רותם ישראל. יח"צ, מערכת וואלה!
לא נעלבה. ישראל/מערכת וואלה!, יח"צ

היום (ראשון) רותם ישראל הגיבה לדברים בתוכנית "מגרש פתוח" בערוץ הספורט. "לכל מי ששאל אם נעלבתי או נפגעתי מאלי גוטמן התשובה היא לא. לא נעלבתי ולא נפגעתי מהתשובה של גוטמן, ממש ממש לא... לצערי ולצערו האמירה שלו והדרך שבה בחר לענות פגעה אך ורק בו בסופו של דבר. אלי גוטמן ניגש אליי והתנצל מעומק לבו וקיבלתי את ההתנצלות.

"אני חושבת שבחירת המלים של אלי היתה פשוט לא טובה, ואין פה שום הגנה על האיש... ההשוואה שהוא עשה... הוא חיפש השוואה כדי להסביר מה זה שלושה שבועות בכדורגל, ויצאה לו השוואה עקומה להחריד. הדבר היחיד שהטריד אותי בסיטואציה זה למה בכלל יש צורך להסביר לי מה זה שלושה שבועות בכדורגל? אין צורך, אני יודעת מה זה".

עוד באותו נושא

אלי גוטמן מאוכזב: "חילקנו מתנות, יש לי הרבה חומר למחשבה"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולגה לשעבר עקצה. סלנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברחבי הרשת קטלו את גוטמן, ורבים אף דרשו את התפטרותו. להלן חלק מהציוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully