וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "השחקנים לא מרוצים ורוצים להוציא את הקבוצה מהמצב"

28.11.2018 / 19:41

מאמן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק מול באיירן מינכן (ה', 21:05, ספ' 5), בו ינסו הצהובים לרשום ניצחון שני. סקאוט של אינדיאנה צפה בדני אבדיה

one

כשהיא מדורגת במקום האחרון ביורוליג עם שמונה הפסדים וניצחון בודד, מכבי תל אביב תארח מחר את באיירן מינכן במסגרת המחזור העשירי ביורוליג (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים סוחבים רצף של שישה הפסדים רצופים, ואילו באיירן מדורגת במקום התשיעי עם ארבעה ניצחונות וחמישה הפסדים. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים במסגרת היורוליג, במהלך הטופ 16 בעונת 2013/14, כשמכבי מנצחת פעמיים - 64:66 ביד אליהו, ו-92:94 במינכן.

למרות המצב הלא מזהיר בטבלה, מכבי תל אביב מגיעה למשחק הנוכחי עם אנרגיות מחודשות. בשניים משלושת המשחקים תחת המאמן היווני החדש יאניס ספרופולוס הצהובים הציגו כדורסל טוב יותר, ולקראת המשחק הנוכחי הצליח המאמן להעביר מספר רב יותר של אימונים. גם העובדה שג'רמי פארגו ישוב לישראל בקרוב והחזרה שלו לא רחוקה כל כך, מוסיפה למצב רוח החיובי במועדון. עם זאת, במכבי יודעים שההתמודדות מחר היא בבחינת "משחק שאסור להפסיד".

סקאוט של אינדיאנה פייסרס מה-NBA נמצא בארץ ומתארח אצל מכבי תל אביב. הוא נכח באימון, וצפה בדני אבדיה.

עוד בנושא:

יאניס ספרופולוס עושה סדר במכבי תל אביב: "לכל שחקן יש תפקיד"
יאניס ספרופולוס: "צריך ליצור מנטליות מנצחת, אני בונה על הישראלים"
גרשון, שרף, בלאט או ספאחיה - איזה מאמן מכבי תל אביב אתם?

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. יוסי ציפקיס
מחפש ניצחון ראשון ביורוליג כמאמן מכבי תל אביב. ספרופולוס/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "אנחנו משחקים נגד קבוצה יציבה מאוד שרצה עם אותו סגל כבר הרבה שנים. זה אומר שהיא משחקת טוב כקבוצה. נצטרך להיות מרוכזים מאוד, לעבוד לפי התכנית שלנו, לשמור טוב ולדעת לשחק חכם בהתקפה. אנחנו מצפים לדחיפה משמעותית מהקהל. יש לנו מיס מאץ' מול הגארדים שלהם, אבל אנחנו יודעים מה לעשות. לא יהיה חכם מבחינתי לומר עכשיו מה נעשה מחר. אני סומך על כל השחקנים ומאמין שכולם יהיו מוכנים למשחק מול באיירן. כולם צריכים לתת את המיטב. השחקנים מלאי מוטיבציה ולא מרוצים מהמצב בו הקבוצה נמצאת ביורוליג. הם רוצים לצאת מהמצב הזה וזה הכי חשוב. מאמן לא יכול לשנות את הדברים אם השחקנים לא רוצים והם רוצים. השחקנים התחילו לשחק אגרסיבי יותר ובצורה אינטנסיבית יותר".

על סקוטי ווילבקין אמר היווני: "הוא דוחף את עצמו קדימה אחרי הפציעה שהפריע לו. הוא מתאמן מצוין עכשיו, כמו כל הקבוצה. בעונה שעברה היו לו הופעות נהדרות. זה שונה להיות מנהיג בדרושאפקה ולהיות מנהיג במכבי תל אביב. המשקל של מכבי תל אביב כבד מאוד. אנחנו סומכים על ווילבקין ואני מאמין שהוא מוכן להשתפר לעומת איך שהיה עד כה".

קנדריק ריי, שלאור היעדרותו של פארגו ועזיבתו המפתיעה של רמון סשנס נכנס לרוטציה, אמר: "משחק חשוב, נשחק חזק בתקווה להשיג ניצחון. עבדנו קשה כל השבוע כדי לעשות את זה מחר, מקווה שזה יספיק. אנחנו ניצמד למה שאנחנו יודעים לעשות בהגנה כדי להתמודד עם הגארדים של באיירן מינכן. שחקני הנבחרת היו איתנו כל השבוע, אנחנו באים מוכנים. המאמנים נותנים לי ביטחון, סומכים עליי שאעשה את הדברים שלי על המגרש".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: "התקדמות בשיקום" של ג'רמי פארגו, יחזור לישראל בעוד מספר ימים

לכתבה המלאה
ניהאד דג'דוביץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ניהאד דג'דוביץ'/GettyImages

באיירן מינכן הגיעה היום לישראל עם סגל מלא. סטפן יוביץ', הגארד הסרבי המצוין של דיאן רדוניץ', שב לפעילות בתקופה האחרונה אחרי שהחמיץ שני משחקים והוא נחשב למפתח מרכזי מאוד במועדון. בבאיירן מקווים לרשום רצף של שני ניצחונות חוץ אחרי הניצחון היפה בגראן קנאריה בשבוע שעבר, כשהמאמן המונטנגרי אמור להמשיך ברוטציה רחבה כפי שעשה עד כה. מי שנמצא בכושר נהדר הוא הפורוורד ולדימיר לוצ'יץ', כשמלבדו מובילים את הקבוצה הבחירה השנייה לשעבר בדראפט דריק וויליאמס, שעולה מהספסל בבאיירן, והבוסני הוותיק ניהאד דג'דוביץ'

מאמן באיירן ראדוניץ' אמר לקראת המשחק: "אפשר היה לראות בשני המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב שהיא שיחקה עם אנרגיות חדשות. אנחנו משחקים טוב עד כה, אבל מכבי תל אביב תיתן הכול כדי לחזור למסלול הניצחונות, יהיה קשה מאוד". ניהאד דג'דוביץ' הוסיף: "מכבי תל אביב הרבה יותר טובה מהמיקום הנוכחי שלה. אנחנו מצפים לתגובה חזקה מצידם אחרי שהחליפו מאמן. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד".

הפתיחה הקשה של מכבי ת"א ביורוליג, הפתיחה המשוגעת ב-NBA: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully