וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "התקדמות בשיקום" של ג'רמי פארגו, יחזור לישראל בעוד מספר ימים

28.11.2018 / 11:46

חדשות טובות לצהובים: הגארד, שנפצע בגב לפני משחק פתיחת העונה ביורוליג, ייבדק על ידי רופאי הקבוצה ועשוי לחזור למגרשים באמצע דצמבר

one

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) שג'רמי פארגו ישוב לישראל בימים הקרובים לאחר שחל שיפור משמעותי בתהליך השיקום שלו. פארגו ייבדק על ידי רופאי הקבוצה כדי להבין מתי בדיוק הוא יוכל לשוב לפעילות. על פי הערכות, הוא עשוי להיות כשיר כבר באמצע חודש דצמבר.

פארגו נפצע לפני המשחק הראשון ביורוליג נגד פנאתנייקוס בגבו, ולא שותף באף אחד ממשחקי היורוליג עד כה. בתחילה חשבו במכבי כי יוכל לחזור לפעילות תוך מספר שבועות, אך לאחר שהבינו שיצטרך להיעדר תקופה ממושכת, אישרו לו להמשיך את השיקום בארצות הברית ושמרו איתו על קשר צמוד. במקביל צירפו בקבוצה את רמון סשנס על חוזה זמני, אך לאחר שני משחקים בלבד ביקש השחקן לשוב לארצות הברית ושוחרר, כשהוא מותיר את הקבוצה עם גארד בכיר אחד - סקוטי ווילבקין, כשמחליפו קנדריק ריי כלל לא רשום למשחקי הליגה.

הקבוצה תערוך הערב אימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי) נגד באיירן מינכן (21:05, שידור ישיר בספורט 5). יובל זוסמן, נמרוד לוי, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומיאו, שהחלו את השבוע באימוני נבחרת ישראל, חזרו לאימוני הקבוצה וישובו לנבחרת אחרי המשחק ביום חמישי.

ג'רמי פארגו מכבי תל אביב. לירון מולדובן
חוזר בקרוב? ג'רמי פארגו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully