וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל גברה 1:2 על ברנלי בחוץ

המגפאייז ורפא בניטז הרוויחו קצת אוויר לנשימה, ריצ'י רשם את אחת מהחמצות העונה. ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו 1:2, קליארי - טורינו 0:0

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים. GettyImages
שחקני סוסיאדד חוגגים/GettyImages

מחזורי סוף השבוע בליגות אירופה הגיעו לסיומם הערב (שני), עם מספר משחקים מהליגות השונות ברחבי היבשת. באיטליה, קליארי וטורינו נפרדו ב-0:0 משמים. בספרד, ריאל סוסיאדד גברה על סלטה ויגו 1:2. באנגליה, ניוקאסל ניצחה את ברנלי 1:2 אחרי עיכוב בתחילת המשחק בשל התמוטטות שופט במנהרה.

עוד בנושא

דיווחים בברצלונה: ניימאר סיכם עם פ.ס.ז' על סעיף יציאה ללה ליגה בשווי 200 מיליון יורו
לואיס סוארס ייעדר כשבועיים מהמגרשים, גם ארתור פצוע
אנדרס אינייסטה: "נכנסתי לדיכאון עמוק אחרי הטרבל, הרגשתי כל כך פגיע"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

תוצאות

ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו 1:2

שתי הקבוצות נפגשו כשהן בתקופה לא טובה והן צמודות בטבלה, במקומות ה-14 וה-15 בטבלה. הקבוצה של אסייר גרינטו הייתה מסוכנת יותר מהרגע הראשון ולקראת סיום המחצית הראשונה גם הצליחה לתרגם זאת לשערים. סרחיו אלבארס שוער ויגו ברצף עצירות מרשים בלם בעיטות של שחקני המארחת, עד שמייקל אוירזאבל נעץ את הראשון (37). דויד זורוטוזה כבש את השני בנגיחה חזקה למרכז השער (47). מקסימיליאנו גומס רק צימק עבור האורחת (82).

ברנלי - ניוקאסל 2:1

ברנלי ממשיכה את העונה האיומה שלה ואחרי ההפסד הערב נותרת נקודה אחת מעל הקו האדום. ניוקאסל הרוויחה קצת אוויר לנשימה וטיפסה למקום ה-13. המגפאייז עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית הודות להסטת כדור של בן מי שכבש שער עצמי. סירן קלארק הוסיף את השני בנגיחה בדקה ה-23 אחרי בישול של מאט ריצ'י. סם ווקס רק צימק למארחת (40). ריצ'י הוסיף גם החמצה מול שער ריק בדקה ה-49, כזו שיכולה בקלות להתחרות על התואר המפוקפק "החמצת השנה". פתיחת המשחק התעכבה אחרי שאחד מחברי צוות השיפוט התמוטט במנהרת השחקנים.


קליארי - טורינו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully