וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בברצלונה: ניימאר סיכם עם פ.ס.ז'. על סעיף יציאה ללה ליגה בשווי 200 מיליון יורו

לפי הפרסומים בקטאלוניה, הברזילאי לא מרוצה בעיר האורות וחולם על קאמבק, דמבלה עשוי להיות משולב בעסקה ולעשות את דרכו לצרפת

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
מאס בפריס? ניימאר/רויטרס

דיווחים בברצלונה: נייאמר ופריס סן ז'רמן הגיעו לסיכום עקרוני לפיו הברזילאי יוכל לשוב ללה ליגה תמורת 200 מיליון יורו. לפי ערוץ הטלוויזיה 'בטבה' שאחראי לפרסומים, בארסה שמקושרת רבות למהלך שיחזיר את ניימאר לקאמפ נואו, מעודכנים במו"מ ובסעיף השחרור, וכבר פתחו בשיחות עם פ.ס.ז'. אנדרה קארי, חבר קרוב של ניימאר ומשפחתו ונציג ברצלונה, נפגש עם החלוץ בשבוע שעבר בלונדון כדי לדון באפשרות חזרתו לקטאלוניה.

על מנת להנחית את הברזילאי חזרה במדי הבלאוגרנה, בארסה תצטרך לפתוח את הכיס - ובגדול: 200 מיליון יורו יהוו למעשה סכום שיא עבור המועדון. עם זאת, לפי הדיווחים, ברצלונה צפויה לשלב בעסקה את עוסמאן דמבלה, ממנו לא מרוצים בספרד בעיקר לאור התנהגותו - מה שיפחית את מחיר העסקה במזומן.

עוד בנושא
לואיס סוארס ייעדר כשבועיים מהמגרשים, גם ארתור פצוע
אנדרס אינייסטה: "נכנסתי לדיכאון עמוק אחרי הטרבל, הרגשתי כל כך פגיע"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
יחזרו לשתף פעולה? עם ליאונל מסי/רויטרס

בתוך כך, גם יריבתה השנואה של ברצלונה, ריאל מדריד, קושרה לא מעט בחודשים האחרונים לחלוץ הברזילאי, שעל פי השמועות לא מרוצה בבירה הצרפתית. חשוב לציין, שבמדריד שינו בשנים האחרונות מדיניות באשר לשחקני רכש ומזה כמה שנים נמנעים מלרכוש שחקני על במחירים מופקעים. ניימאר הוא בכל זאת אחד מהכדורגלנים הגדולים בעולם, כך שייתכן והוא ישכנע את פלורנטינו פרס לשוב לימי הגלאקטיקוס.

בפריס, כך מספרים, לא מרוצים מסכום השיא, 222 מיליון יורו, ששילמו עבור ניימאר, שליבו נותר בספרד. הפריצה המטאורית של קיליאן אמבפה, שעוד לפני גיל 20 מיצב את מקומו כאחד השחקנים האיכותיים בכדורגל העולמי, מהווה גם היא סיבה עבור הצרפתים להראות לניימאר את הדרך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully