וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לואיס סוארס ייעדר כשבועיים מהמגרשים, גם ארתור פצוע

החלוץ סובל מפציעה בברך, הברזילאי סובל מעומס יתר ולא נכלל בסגל לפ.ס.וו. גם יספר סילסן פצוע וייעדר כשבועיים-שלושה

מכת פציעות בברצלונה. בספרד מדווחים היום (שני) שלואיס סוארס סובל מפציעה בברכו הימני וייעדר כשבועיים מהמגרשים. הכוכב האורוגוואי יחמיץ מספר משחקי ליגה, כמו גם את המשחק מול פ.ס.וו בליגת האלופות. הוא אף נמצא בספק גדול למפגש עם טוטנהאם בצ'מפיונס בעוד שבועיים.

בנוסף אליו, גם ארתור יקבל מנוחה באמצע השבוע בשל עומס יתר, בעוד השוער המחליף יספר סיליסן ככל הנראה ייעדר גם כן מספר שבועות בשל פגיעה ברגלו הימנית. השולשה הללו מצטרפים לסרג'י רוברטו, ראפיניה ותומאס ורמאלן ברשימת הפצועים של ארנסטו ואלוורדה. מי שנכללו בסגל לפ.ס.וו הם איבן ראקיטיץ' ופיליפה קוטיניו, שנעדר מהמשחק מול אתלטיקו מדריד.

עוד בנושא:

דמבלה כבש בדקה ה-90, ברצלונה נחלצה עם 1:1 מול אתלטיקו מדריד
פלייסטיישן בלילה, היעלמות ביום, שינה בצהריים: ההרגלים הרעים של עוסמאן דמבלה
"עוסמאן דמבלה השאיר זבל ושאריות אוכל בכל מקום. אתבע אותו"

לואיס סוארס שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
האלופה תסתדר בלעדיו? סוארס/רויטרס

עוסמאן דמבלה כבש אומנם שער שוויון חשוב מאוד בדקה ה-90 ב-1:1 של ברצלונה בחוץ מול אתלטיקו מדריד, אבל מאחורי הקלעים נמשכים הדיבורים על כך שהקבוצה מנסה להיפטר ממנו בעקבות אורח החיים הלא ממש ספורטיבי שלו. על פי דיווח שהתפרסם ביממה האחרונה בכלי תקשורת בספרד, הקיצוני הצרפתי כבר ביקש מהקבוצה לעזוב בחלון ההעברות של ינואר, וזו עשויה להשתמש בו בעסקה אפשרית עם פריס סן ז'רמן להחזרתו של ניימאר, אותו הוא למעשה החליף בקבוצה.

הצרפתי בן ה-21 מתקשה להשתלב בהרכב של ואלוורדה ובבארסה יש אכזבה גדולה ממנו בעקבות לאור העובדה ששולמו עליו מעל 100 מיליון יורו לדורטמונד בקיץ הקודם. בבארסה מאמינים שיוכלו להשתמש בדמבלה כדי לנסות להחזיר את הכוכב הברזילאי של פריס, כך על פי דיווחים באתר "גול".

כזכור, בשבוע שעבר התפרסמו גילויים חדשים בספרד על אורח החיים של דמבלה אחרי שזה נעדר מהאימון של הקבוצה ב-8 בנובמבר. דמבלה לא ניתן היה לאיתור ועורר דאגה רבה בקרב אנשי הקבוצה. במשך יותר משעה ניסו ללא הצלחה ליצור איתו קשר, וזאת מפני שהמכשיר הסלולרי שלו היה על "שקט". רק כחצי שעה אחרי פתיחת האימון הצליחו להשיג את השחקן, שטען כי הוא סובל מכאבי בטן וצריך לראות רופא. ברצלונה שלחה רופא שהגיע במהרה, אבל מי שפתח את הדלת היה בכלל חבר של הקשר - אחד היחידים בבית, מסתבר, שבכלל היה ער.

המקרים האחרונים גרמו לברצלונה לשלוח אזהרה לסוכניו של השחקן: דמבלה חייב לשנות את סגנון חייו ולהתמקד בכדורגל. הוא צריך לעבוד ולחיות כמו מקצוען, ולשים בצד, לפחות כרגע, את משחקי הפלייסטיישן הליליים עם חברי הילדות.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, עוסמאן דמבלה. רויטרס
גם הגול מול אתלטיקו לא ישאיר אותו כנראה. דמבלה חוגג עם מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully