וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה: "נכנסתי לדיכאון עמוק אחרי הטרבל, הרגשתי כל כך פגיע"

קשרה האגדי של ברצלונה לשעבר חשף בראיון: "רק חיכיתי שהלילה יגיע כדי לקחת כדור". על מוריניו: "הוא הלהיט את היריבות בין בארסה לריאל"

אנדרס אינייסטה היה ויהיה אחד הקשרים הגדולים בתולדות ברצלונה. ה"מהנדס" תמיד ייזכר בזכות מסירות הזהב שלו והאופי המופנם שלו. בראיון שערך ל"לה סקסטה", אינייסטה חשף את הדיכאון ממנו סבל וגם תקף את ז'וזה מוריניו מאמנה של ריאל מדריד לשעבר.

על הדיכאון ממנו סבל: "הכל הגיע אחרי שזכינו בטרבל. הגול מול צ'לסי, הזכייה בליגת האלופות ושלושת התארים. זו היתה שנה מדהימה. אבל בקיץ הרגשתי משהו מוזר ולא ידעתי איך להתמודד עם זה. נכנסתי ללופ והרגשתי ריקנות. גם המוות של דני חארקה השפיע עליי. הייתי מטופל אצל פסיכולוגים, אני זוכר שרציתי מאוד לקבל ייעוץ, הייתי מגיע רבע שעה לפני הזמן. רציתי שיגיע הלילה כדי לקחת כדור ולנוח. בתקופה הזו לא הרגשתי, זה כאילו לא היה לי כלום".

עוד בנושא:

דיווח: דמבלה ביקש לעזוב את ברצלונה, שעשויה להשתמש בו כדי להחתים את ניימאר
אדן הזאר: "אולי אעזוב לריאל מדריד בקיץ, אולי אישאר בצ'לסי עד סוף הקריירה"

אנדרס אינייסטה, פרננדו היירו, נבחרת ספרד. רויטרס
"לא הבנתי את ההחלטה של היירו לא לתת לי לשחק". אינייסטה יורה/רויטרס

אינייסטה נשאל האם חשב על התאבדות בתקופה הזו ואמר: "כשאתה סובל מדיכאון, זה לא אתה, כשאתה כל כך פגיע זה קשה לשלוט ברגעים בחיים שלך".

על התקופה שבה מוריניו אימן את ריאל מדריד, אמר: "הוא היה המפתח לכך שהיה דם רע באותה תקופה בין בארסה לריאל. בתקופה שלו הקווים נחצו. זה גרם למתיחות גם בנבחרת. לא ראיתי יריבות, ראית שנאה. האווירה היתה מסוכנת".

על הכישלון של נבחרת ספרד במונדיאל: "חילופי המאמנים היו סימן רע והתחילו את המשבר. כשלופטגי עזב את הנבחרת, זו לא היתה נקודת פתיחה טובה. מה שמתחיל רע, בדרך כלל נגמר רע. לא הבנתי את ההחלטה של היירו לא לתת לי לשחק. אני מכבד אותה, אבל לא חשבתי ככה".

על העזיבה של ברצלונה: "הלוואי שהייתי יכול לשחק כל החיים בברצלונה, אבל לא הייתי יכול לתת שם את ה-100 אחוז שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully