וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "אולי אעזוב לריאל מדריד בקיץ, אולי אישאר בצ'לסי עד סוף הקריירה"

כוכב הבלוז הדגיש שלא ינטוש בינואר, אך בקיץ הכל אפשרי. ומה לגבי האפשרות שיצטרף לפ.ס.ז'? "הם היו איתי בקשר, זה לא קסם לי"

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
שום דבר לא בטוח. הזאר/רויטרס

חוזהו הנוכחי של אדן הזאר בצ'לסי יגיע לסיומו בקיץ של 2020, ובשנה האחרונה השמועות על עזיבה אפשרית לריאל מדריד רק הלכו וגברו. הבלוז מוכנים להציע לכוכבם הגדול שלהם חוזה חדש שישלשל לכיסו כ-300 אלף ליש"ט בשבוע (החוזה הגדול בתולדות המועדון), אך בינתיים זה עדיין לא קרה.

כשנשאל על האפשרות שיעבור למדריד בראיון לתחנת טלוויזיה צרפתית, אמר הקשר הבלגי: "כרגע אני בצ'לסי. ביוני תישאר לי עוד שנה אחת עד תום החוזה. אם לא אאריך אותו, אולי זה יקרה. אני לא רואה את עצמי עוזב בינואר, לא הייתי עושה את זה למועדון ולאוהדים. בקיץ הבא, אולי, זו אפשרות, אבל זו גם אפשרות שאישאר בצ'לסי עד תום הקריירה שלי".

על הסיכוי שישוב לכדורגל הצרפתי, בפרט לפריס סן ז'רמן, אמר: "הייתי בקשר עם פריס, אבל זה לא קסם לי. תמיד אמרתי שאם אחזור לצרפת, זה יהיה לליל. כרגע אין סיכוי שאשוב לליגה הצרפתית".

במהלך ההפסד 3:1 לטוטנהאם נפצע הזאר, שתוקל על ידי סרז' אורייה, אך עושה רושם שהפציעה אינה חמורה. "לא קרה שום דבר רע", אמר. "פשוט סובבתי את הקרסול, אבל הוא מרגיש כמו אחרי כל משחק. כבר התרגלתי ואחזור בקרוב". המשחק הבא של הבלוז יהיה בשבוע הבא מול פולהאם, והבלגי אמור להיות כשיר.

עוד בנושא:

אנגליה: ארסנל קטעה רצף של שלוש תוצאות תיקו עם 1:2 מול בורנמות'
משהו בסט: הרגעים והציטוטים הגדולים מהקריירה של ג'ורג' בסט
אנגליה: טוטנהאם ניצחה 1:3 את צ'לסי ועברה אותו בטבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully