וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל קטעה רצף של שלוש תוצאות תיקו עם 1:2 מול בורנמות'

שער עצמי של ג'פרסון לרמה (30) ואחד נוסף של פייר אמריק אובמיאנג (67) סידרו לתותחנים ניצחון ליגה שקירב אותם אל רביעיית הצמרת. האדרספילד נחלצה מהמקום האחרון עם 0:2 מפתיע בוולבס

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
אובמיאנג חוגג/רויטרס

המחזור ה-13 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה ארסנל לחזור לנצח עם 1:2 בחוץ מול בורנמות' נפרדו ב-2:2, לאחר מכן האדרספילד החלשה הפתיעה עם 0:2 בחוץ על וולבס ונחלצה מהמקום האחרון.

בורנמות' - ארסנל 2:1

זה הלך קשה, בשיניים והיה ממש לא מרשים, אבל בסופו של דבר התותחנים הצליחו להשיג ניצחון ראשון אחרי שלוש תוצאות תיקו ברציפות בליגה ועוד אחת בליגה האירופית. ניצחון ששיפר את מאזנה של ארסנל ל-27 נקודות, אחת פחות בלבד מצ'לסי הרביעית ושלוש פחות מטוטנהאם השלישית. השער הראשון הגיע בדקה ה-30 והיה אומלל מאוד מבחינת ג'פרסון לרמה. סיאד קולשינאץ העביר כדור רוחב משמאל, הקולומביאני בן ה-24 של בורנמות' ניסה להרחיק, אבל שלח את זה לשער שלו וקבע 0:1.

בורנמות' לא התייאשה וקבעה 1:1 בתום מתפרצת יפה בדקה ה-45 כשג'ושוע קינג מסיים. בדקה ה-67 הגיע שער הניצחון של ארסנל. אלכס איוובי הכניס כדור עומק נפלא לקולשינאץ, שיישר למרכז ופייר אמריק אובמיאנג דחק מול שער ריק פנימה את ה-1:2. אחרי השער הלכה הקבוצה של אונאי אמרי אחורה ונראתה היסטרית לחלוטין, אבל למזלה לא ספגה גם אחרי עבירה של שקודראן מוסטפי בקצה הרחבה בדקה ה-95. ג'וניור סטניסלס שלח את הכדור החופשי המסוכן ליציע.

עוד בנושא:

טוטנהאם ניצחה 1:3 את צ'לסי
מנצ'סטר סיטי שוב דרסה, יונייטד שוב פישלה

ארון מוי האדרספילד. רויטרס
צמד יקר מפז. ארון מוי/רויטרס

וולבס - האדרספילד 2:0

האדרספילד התארחה אצל וולבס כשהיא בירכתי הטבלה ועם ניצחון בודד העונה מול פולהאם. הערב היא השיגה ניצחון שני שהעלה אותה מהמקום האחרון ועד למקום ה-14. ארון מוי הקשר האוסטרלי היה חתום על הניצחון הזה עם צמד (6 ו-74). מוי בעט שטוח מחוץ לרחבה ורבע שעה לפני הסיום חתם עם בעיטה חופשית חכמה מצד ימין לפינה של פטריסיו ההמום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully