וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לשחקני הפועל באר שבע: "יש שחקנים שמתנהלים בחוסר חשק ובחוסר סדר"

26.11.2018 / 12:53

המאמן ערך אסיפה יוצאת דופן בתוכנה ובה הבהיר כי מעתה והלאה יתחדדו הנהלים במועדון: "כולם יגיעו שעה ורבע לפני האימון. יש שחקנים שזורקים את הדברים המלוכלכים שלהם על הרצפה, זה משפיע על המשחק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תחל היום (שני) אחר הצהריים מחנה אימון בן שלושה ימים בקיבוץ נחשולים, המקום בו ערכה הקבוצה מחנה אימונים באמצע העונה שעברה. עוד קודם נערך בבוקר, ובו דיבר ברק בכר עם שחקניו באסיפה יוצאת דופן בתוכנה.

המאמן הבהיר כי בקרוב ייתלה במועדון לוח ובו נהלים ברורים באשר לגבולות הגזרה שהוא מציב לשחקנים. כבר הבוקר אמר לשחקנים שחדר האוכל של המועדון ייסגר 45 דקות לפני האימון, כדי שלא יהיו שחקנים שייזכרו לאכול חצי שעה לפני תחילתו. בכר הוסיף כי מהרגע שמגיעים למתחם האימונים תהיה לשחקנים שעה לעיסויים וטיפולים, ורבע שעה לפני תחילת האימון, עליהם לעסוק אך ורק בו ולא בשום דבר אחר.

"יש שחקנים שמתנהלים בחוסר חשק ובחוסר סדר", אמר בין היתר, "זורקים את הדברים המלוכלכים שלהם על הרצפה ומשאירים את חדר האוכל מלוכלך. אלה דברים שמשפיעים אחרי זה על המשחק. מהיום כולכם תגיעו שעה ורבע לפני האימון. יש כאלה בלי חשק, כאלה שמאחרים. אני מבקש להתרכז, לחזור להיות קבוצה ששולטת במשחק ולא עשר דקות פה או עשר דקות שם. יש גם שחקנים שלמרות שהם לא משחקים באים תמיד במצב רוח טוב ועם חיוך, אבל יש גם כאלה שכל הזמן מקטרים".

עוד בנושא:

1.88 מ' של כוח וטכניקה: מכבי תל אביב בונה על עדן קארצב
"קיבלתי את הבשורה בהלם מוחלט": פיראס מוגרבי מנסה לעכל את הפציעה
אלי טביב לעניים: הפועל תל אביב בדרך לשום מקום
הפועל באר שבע רוצה חלוץ זר בינואר. ז'וליאן סטו יפנה מקום?

ברק בכר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עצבני. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully