וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב לעניים: הפועל תל אביב בדרך לשום מקום

26.11.2018 / 7:26

עם כל הכבוד לאהבה שלהם למועדון, ההתנהלות של ראשי הפועל תל אביב בנוגע לקובי רפואה היא רק סימפטום לכך שהמושכות חייבות לעבור למישהו עם ניסיון בניהול כדורגל. עד אז זה פשוט סתם יכאב, להם ולאוהדים

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
ואיזה מסכנים האוהדים/קובי אליהו

1

ראשי הפועל תל אביב שוחחו עד השעות הקטנות של הלילה בנוגע למינוי המאמן הבא של הקבוצה, כשהמטרה היא למנות מאמן עוד היום, או לכל היותר מחר. בשעות הערב לא הייתה הסכמה מלאה בנוגע לאופיר חיים והבוקר אמורות להתקבל ההחלטות הסופיות בענין, כאשר גם גיא לוזון, גיא לוי ומאמן נוסף עדיין על הפרק. אגב, זאב גרינברג, אחד מהבעלים, כעס על כך שרפואה הולך הביתה והבהיר זאת לשאר השותפים אך היה בדעת מיעוט. גרינברג אמר לשותפיו: "היה צריך לת לו את שלושת המשחקים האלה אחרי שכבר קבענו שזה מה שיהיה, דברים לא צריכים להתנהל ככה ולהגיע למצב כזה".

עוד בנושא:

קובי רפואה סיים את תפקידו בהפועל תל אביב
ראשי הפועל תל אביב שוחחו עם קובי רפואה, שחקנים: "כולם ירדו מהפסים"

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
קורבן של התנהלות תמוהה של המועדון. קובי רפואה/קובי אליהו

2

הסאגה בין הנהלת הפועל תל אביב לקובי רפואה הסתיימה אתמול באיחור של שבועיים. כבר אחרי התיקו המאופס הביתי נגד רעננה החל נתק בין הנהלת המועדון לקובי רפואה והיה ברור שמה שמפריד בין הצדדים בשלב זה הוא רק הצד הכלכלי. מאז ועד אתמול נעשו שורה של מהלכים כדי לגרום לרפואה לוותר על חלק משכרו. בשלב ראשון בהפועל תל אביב האמינו שרפואה יישבר ויתפטר וכך הם יחסכו את כל שכרו. אך לאחר שהבינו כי זה לא יקרה, הם בחרו להגיע להבנות לפיהם הוא יקבל את מרבית שכרו בסך 168 אלף ₪ ורכב עד לתום העונה.

אגב, להבנות הללו הצדדים הגיעו כבר בשיחה ביום חמישי אך בהפועל תל אביב רצו לתת עוד צ'אנס עקב אי הסכמה בין כל בעלי הבית על ההחלטה, אי הסכמה שנשארה גם אתמול. מה שכן הצליח לראשי האדומים זאת העובדה שאט אט הדברים חילחלו לרפואה. המאמן ידע שיש מאחורי הקלעים שיחות עם מאמנים (שמו של אופיר חיים כבר נמצא תקופה באוויר), רפואה ראה כותרות יזומות שהחלישו אותו מול השחקנים וידע היטב את משמעות הדברים. וכן, אט אט זה חילחל לחדר ההלבשה וכמה שחקנים שלא בדיוק אהבו את המאמן הרשו לעצמם להרים ראש והיה ברור ששני הצדדים לא יכולים להמשיך יחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זאב גרינברג מקבוצת הרוכשים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
היה בדעת מיעוט בקרב ההנהלה. זאב גרינברג/יוסי ציפקיס

3

בהפועל תל אביב לא מבינים כמה המהלכים שלהם מרחיקים את הקהל מהמועדון. קובי רפואה הוא בכלל לא העניין כאן, הוא עוד אחד בדרך, בצורת ההתנהלות של הנהלת המועדון יש סבירות לא קטנה שגם המאמן שיגיע עכשיו לא יהיה האחרון העונה. יותר מדי אמוציות, יותר מדי גורמים משפיעים ,יותר מדי חוסר שקט וללא אף דמות שמבינה בניהול מועדון כדורגל. מדובר במתכון בטוח לקריסה, במיוחד שרמת ההשקעה הכלכלית היא נמוכה מאוד ביחס למועדון גדול. בעלים שמביא הרבה כסף יכול להרשות לעצמו לטעות קצת, בעלים שמביאים מעט אין להם מקום לטעויות, במיוחד במועדון גדול.

אפשר לקחת לדוגמא את האופציה של רוני לוי לאימון הפועל תל אביב. רוני לוי הוא המאמן הבכיר ביותר בשוק היום אבל כדי להביא אותו הפועל תל אביב תצטרך לשלם לו שכר של 180 אלף דולר בעונה וגם לתת לו התחייבות לרכש משמעותי בינואר. לפני שלושה שבועות בני סכנין הקטנה פנתה לרוני לוי כי אבו יונס האמין ש"מדובר במאמן שיכול להוביל אותנו למשהו גדול בשנים הבאות" אך לוי סירב. הפועל? ספק אם בכלל תיעשה אליו פניה. גרסת ההנהלה אתמול היא שרוני לוי "יקר מדי". אפשר לא לרצות את רוני לוי, אבל לרצות ולהגיד "יקר מדי" זה לעשות מהפועל תל אביב קטנה.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
מרגיש כמו אלי טביב לעניים/שלומי גבאי

4

וזה אולי הדבר הכי גרוע בהפועל תל אביב, שאין שום מעוף בקבוצה. לא רואים מועדון שמכוון או אפילו מייחצן את עצמו אל עבר הדבר הבא, אל עבר מישהו אחר שיגיע וישים כסף שיוכל להחזיר את המועדון למרכז הבמה. יש תחושה שהבעלים הנוכחי רוצים שיודו להם שהפועל תל אביב עדיין בחיים אבל זה רחוק לגמרי מכך. הפועל תל אביב הייתה לפניהם ותהיה אחריהם. לזכותם ייאמר שהם אוהבים את הפועל תל אביב בצורה נקיה ואמיתית מכל הלב, אך זה גם גורם להם להתבלבל. אם הם יעצרו ויסתכלו במראה הם יבינו שעל מנת שהאהבה שלהם תצליח חייב לקרות אחד משני הדברים - או שיעבירו את הניהול לכאלה שיודעים לעשות זאת או שיתרכזו בלהעביר את המועדון הלאה. הפועל תל אביב הנוכחית היא בדרך לשום מקום, זה מרגיש אלי טביב לעניים וזה משהו שלפעמים עדיף למות מאשר לחיות איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully