וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הפועל תל אביב שוחחו עם קובי רפואה, שחקנים: "כולם ירדו מהפסים"

21.11.2018 / 16:47

הנתק בין הצדדים הסתיים כשראשי האדומים דיברו עם המאמן על הסיטואציה בה מצויה הקבוצה והעימות באימון בין אדי גוטליב ועמית מלכה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
דיבר עם ראשי הקבוצה על הסיטואציה בה נמצאת הקבוצה ועל העימות באימון. רפואה/קובי אליהו

ראשי הפועל תל אביב שוחחו היום (רביעי) עם המאמן קובי רפואה ושוחחו על הסיטואציה בה מצויה הקבוצה וגם על העימות האחרון באימון בין אדי גוטליב ועמית מלכה. בין הצדדים היה נתק מאז ה-0:0 נגד הפועל רעננה במחזור שעבר והלחץ הגדול מצד סביבת הבעלים לא נתן שקט, אך ראשי המועדון החליטו לתת גב למאמן במשחקים הקרובים ולנסות לייצר שקט לקראת המשך המאבקים בליגה.

שחקני הקבוצה לא כל כך מבינים את פשר האירועים בימים האחרונים ואומרים: "כולם ירדו מהפסים. היה עימות בין שני שחקנים באימון ועשו ממנו רעידת אדמה. מה, אין לנו מספיק בעיות? צריך להתרכז בכדורגל, כמה שזה קלישאה, אנחנו צריכים לעבוד יותר ויותר קשה כדי לצאת מהמצב הזה".

עמית מלכה חזר היום לאימונים. הבשורה המשמחת עבור רפואה היא שכל שחקני הסגל כשירים וייתכן כי יעמוד לרשותו סגל מלא במשחק נגד מכבי נתניה בשבוע הבא. בהפועל תל אביב עדיין לא מתחילים לדבר על שינויים בינואר ויעשו זאת רק במהלך חודש דצמבר, בהתאם לסיטואציה המקצועית.

הפועל תל אביב הוציאה הודעה בעקבות התקרית של גוטליב ומלכה, בה נכתב: "בעקבות המקרה באימון הקבוצה השבוע, השחקן אדי גוטליב הועמד לוועדת משמעת בה נכחו מנכ"ל המועדון רובי רגב, מנהל הקבוצה מורדי דדון ויו"ר ארגון השחקנים ניר אלון. השחקן הודה במעשיו והביע חרטה. לבלם הובהר כי מקרים מסוג זה אינם מקובלים, קל וחומר משחקן במעמדו - ואם יהיה מעורב במקרה דומה בעתיד הוא יושעה מכל פעילות. גוטליב נקנס בסכום של 4,000 שקל (חצי מהסכום המקסימלי הכתוב בתקנון) ו-8,000 שקל נוספים על תנאי בהישנות מקרה דומה עד תום העונה".

עוד בנושא:

בלבול בקרב הבעלים של הפועל תל אביב בנוגע לקובי רפואה
חוזרת הביתה: הפועל תל אביב חתמה על הסכם עם עיריית תל אביב
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully