וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת הביתה: הפועל תל אביב חתמה על הסכם עם עיריית תל אביב

19.11.2018 / 18:50

האדומים ישובו לביתם אחרי שחתמו על הסכם לתקופה של 5 עונות החל מעונת 2019/20: "מצפים לחזור לשחק באצטדיון המפואר והמחודש"

אצטדיון בלומפילד בשיפוצים. קובי אליהו
כך ייראה אצטדיון בלומפילד אחרי השיפוץ/קובי אליהו

הפועל תל אביב חתמה היום (שני) עם עיריית תל אביב יפו על הסכם שימוש של הקבוצה באצטדיון בלומפילד המחודש, ובכך יחזור המועדון לארח את משחקי הבית בבלומפילד החל מהעונה הבאה, עונת 2019/20. החוזה נחתם במשרדי העירייה היום בשעות הצהריים בין מנכ"ל העירייה, מנחם לייבה, ומנכ"ל הפועל תל אביב רובי רגב ובמעמד ראש העירייה רון חולדאי ובעלי הקבוצה זאב גרינברג ושרון ניסנוב. האדומים צפויים לחזור לאצטדיון לתקופה של 5 עונות עם אופציית הארכה בחמש עונות נוספות.

ראש העיר רון חולדאי: "שמח על כך שגם הפועל תל אביב תחזור לשחק בעונת המשחקים 2019-20 באצטדיון בלומפילד המחודש. האצטדיון משופץ בסטנדרטים בין- לאומיים, והוא עתיד לספק חווית צפייה ומשחק משודרגת לקהל הצופים ולקבוצות עצמן". מהפועל תל אביב נמסר: "שמחים לחזור לשחק בבלומפילד, ביתה ההיסטורי של הפועל תל אביב. אנחנו מצפים בכיליון עיניים לחזור לשחק באצטדיון המפואר והמחודש. מודים לעיריית תל אביב-יפו, למנכ"ל העירייה מנחם לייבה ולראש העירייה רון חולדאי על שיתוף הפעולה הפורה למען עתיד ומועדון טובים יותר לספורט הישראלי".

עומר דמארי הפועל תל אביב עם פייסל מוליץ'. קובי אליהו
שניהם חוזרים לכשירות. עומר דמארי ופייסל מוליץ'/קובי אליהו

הקבוצה חזרה היום לאימונים לאחר מספר ימי חופש. בשל השיזרוע במתחם האימונים בחודורוב התאמנה הקבוצה מוקדם בבוקר בראשון לציון. כל שחקני הסגל התאמנו כולל עומר דמארי ופייסל מוליץ' שערכו אימון מלא. במועדון מקווים כי הפציעה כבר מאחורי דמארי ואט אט הוא יסיר חלודה, כולל במשחק אימון שמתוכנן לפגרה ויחד עם אדי גוטליב שחוזר מפציעה יעמוד לרשות המאמן סגל מלא.

במהלך האימון נרשמה תקרית, כשאדי גוטליב דחף את עמית מלכה וסינן לעברו "שב בשקט, ילד". מלכה הנרעש לקח קשה את התקרית, והבלם צפוי להיענש על המעשה.

המאמן קובי רפואה אמר לשחקנים לפני האימון: "מקווה שחזרתם רעננים, לפעמים בסיטואציה הלחוצה שהיינו בה יום או יומיים חופש זה יותר טוב מאימון. אנחנו לא מורידים את הראש, אנחנו לא צריכים להיות לחוצים אלא להמשיך לעבוד קשה ובאותה דרך, אני בטוח שהגולים והתוצאות יבואו".

לאחר הפגרה תפגוש הפועל תל אביב במשחק חוץ את מכבי נתניה ובאותו שבוע גם את מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים. במועדון אמרו לקראת ההתמודדויות: "כל אחד מהמשחקים הוא קריטי במצבנו, אנחנו שווים נקודות במשחקים האלה וזה צריך לבוא לידי ביטוי". בשל הסגל הקצר יחסית ייתכן כי המאמן קובי רפואה יחלק עומסים בין השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully