וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלתי את הבשורה בהלם מוחלט": פיראס מוגרבי מנסה לעכל את הפציעה

26.11.2018 / 9:30

קשר סכנין עבר את שחזור הרצועה ויחל את השיקום בעוד שלושה חודשים: "לא מאחל לאף אחד לעבור את הפציעה הזו, אחזור כמה שיותר מהר למגרשים"

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין מול יהב גורפינקל שחקן הפועל חדרה. אדריאן הרבשטיין
נפצע בתקופה מצוינת שלו. פיראס מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

קשרה של בני סכנין פיראס מוגרבי עבר את שחזור הרצועה ויחל את השיקום בעוד כשלושה חודשים. כזכור, הקשר גמר את העונה לאחר שהתברר שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. כעת בהתייחסות ראשונה מספר מוגרבי לוואלה! ספורט על הרגע בו קיבל את הבשורה.

"הייתי פשוט בהלם. קיבלתי את הבשורה בהלם מוחלט. זו תחושה קשה מאוד שאי אפשר באמת לתאר את זה במילים", אמר הקשר. מוגרבי נצטווה על מנוחה מלאה וזה מה שהוא עושה בימים אלה, אך משוכנע שיחזור למגרשים וליכולת שאפיינה אותו בשנים האחרונות. "לא מאחל לאף אחד שיעבור את הפציעה הזאת, אבל אני לא הראשון שנפצע ואני אחזור יותר חזק יותר. עכשיו אני רק רוצה להתחיל ללכת ואז להתחיל לעשות שיקום ואחזור כמה שיותר מהר למגרשים", אמר מוגרבי.

למוגרבי חוזה גם לעונה הבאה כך שהוא צפוי לחזור לקבוצה, אך כבר עתה ברור שלעמיר תורג'מן יהיה קשה הרבה יותר מבלי מי שהיה הכוכב של סכנין וגם פתח את העונה בצורה מצוינת. "אני גאה בעצמי על מה שתרמתי לסכנין, אבל אני חושב שיש סגל מספיק טוב כדי שנהיה בפלייאוף העליון. מחזיק אצבעות מבחוץ ובטוח שהם יעשו את העבודה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully