וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע רוצה חלוץ זר בינואר. ז'וליאן סטו יפנה מקום?

25.11.2018 / 11:41

האלופה רוצה לצרף חלוץ מטרה על חשבונו של הצרפתי, שהתבקש למצוא קבוצה חדשה. בשל בעיה אישית: אוגו קיבל אישור לנחות בישראל באיחור

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע פתחה בחיפושים אחר חלוץ זר כדי שיצטרף בחלון ההעברות של חודש ינואר. אם יימצא שחקן מתאים הוא אמור לבוא על חשבון ז'וליאן סטו שקיבל הודעה כי המועדון מבקש ממנו למצוא לעצמו קבוצה חדשה בחלון ההעברות הקרוב.

סוכנו של סטו עודכן על כך מראשי המועדון והוא ינסה לסייע כדי לשחרר את הצרפתי שחתום לעוד שנה וחצי. בבאר שבע מחפשים חלוץ מטרה כדי שיחזק את השפיץ שכולל את בן שהר ועדן בן בסט שנחשב יותר לחלוץ שני מאשר חלוץ מטרה.

עוד בנושא

הסיר חלודה: אורן ביטון חזר אחרי שלושה חודשים למשחק אימון מול ירוחם
יחזור לטדי? בית"ר תשלח נציגים לעקוב אחרי חסוס רואדה הפצוע
שביעות רצון בהפועל תל אביב מיכולתו של עומר דמארי באימונים

ז'וליאן סטו שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בדרך החוצה. סטו/קובי אליהו

בתוך כך נמשכים המגעים להארכת חוזה עם ג'ון אוגו. בבאר שבע מקווים שהשחקן ישאר בקבוצה בשנים הקרובות ולא אהבו את הפרסומים כאילו מאמן נבחרת ניגריה המליץ לאוגו למצוא לעצמו קבוצה אחרת בחו"ל כדי לשחק ברמה יותר גבוהה. אם אוגו לא יאריך חוזה, לא ינסו בקבוצה למכור אותו בכל הכוח בינואר אלא יעדיפו להשאיר אותו עד סוף העונה אלא אם תגיע הצעה מאוד אטרקטיבית עבורו, דבר שכרגע לא נראה באופק.

אוגו קיבל אישור לנחות השבוע באיחור בשל בעיה אישית ומחר הוא לא יהיה בקיבוץ נחשולים בפתיחת מחנה האימונים של הקבוצה. באר שבע תנסה להנחית את השחקן עד יום שלישי ובמקביל תמשיך לסייע לו בבעיה האישית שלו. בכל מקרה יעדר אוגו מהמשחק בשבת מול הפועל חדרה בשל צבירת כרטיסים צהובים ומרואן קבהא אמור לפתוח במקומו.

במועדון רצו לערוך טקס למאמן הפועל חדרה ניסו אביטן, אבל עודכנו כי מאמן מורחק לא יכול להשתתף בטקס על כר הדשא לפני המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully