וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז אוגוסט: אורן ביטון פתח בהרכב הפועל באר שבע

21.11.2018 / 12:49

המגן שותף לראשונה מאז הפציעה בניצחון 2:3 על הפועל ירוחם, בן בסט כבש ובישל. מאמן ניגריה: "מקווה שג'ון אוגו יעזוב את ישראל"

ג'ון אוגו רשם שתי הופעות רצופות בהרכב של נבחרת ניגריה, אך אם שואלים את מאמנו הלאומי, גרנוט רוהר, אם ברצונו להתקדם, עליו לעזוב את הפועל באר שבע וליגת העל הישראלית. "ג'ון שחקן טוב מאוד, אבל הוא משחק בישראל", הסביר המאמן הגרמני בן ה-65. "הליגה בישראל לא ברמה מאוד גבוהה. אני מקווה שימצא קבוצה חדשה בליגה אחרת".

לאחר מכן עבר רוהר להחמיא לקשר על עבודתו במשחק מוקדמות אליפות אפריקה מול דרום אפריקה (1:1 ביום שבת): "הוא עשה עבודה יוצאת מהכלל. אני אוהב אותו כי הוא ממושמע, וגם גבוה מאוד, שזה טוב. אנחנו צריכים איזון בין שחקנים נמוכים וגבוהים בנבחרת. אם הוא ימצא קבוצה חדשה הוא יתקדם בצורה טובה יותר מאשר עכשיו".

בשבת, כאמור, השלים אוגו 90 דקות וסייע לנבחרתו להעפיל לאליפות אפריקה, עם 10 נקודות (אחת יותר מדרום אפריקה), משחק אחד לסיום שלב הבתים. אמש פתח פעם נוספת בהרכב ושיחק 88 דקות, אך הוא וחבריו סיימו ב-0:0 מול אוגנדה במשחק ידידות.

עוד בנושא:

הרצוג, עכשיו אתה מבין? על האכזבה של ישראל בסקוטלנד
וילי רוטנשטיינר: "אני אוהב את המנטליות שאני רואה בנבחרת הזו"
שרן ייני: "נתנו הכל, אבל אם זה מה שהשגנו, זה מה שאנחנו שווים, לא?"

אורן ביטון חזר הבוקר לשחק בשורות הפועל באר שבע לראשונה אחרי הפציעה בברכו במשחק ידידות שקיימה הקבוצה בירוחם מול הפועל המקומית. כזכור נפצע המגן השמאלי בברכו בחודש אוגוסט אך לא עבר ניתוח ברצועות, אלא שיקום ארוך ללא התערבות כירורגית. ביטון פתח במשחק ונראה כי הוא עדיין נזהר מעט זכר לפציעה. במשחק ניצחה באר שבע 2:3 משערים של נייג'ל האסלביינק, חנן ממן ועדן בן בסט, שגם בישל את אחד השערים.

הרכב הפועל באר שבע במשחק: גל נבון; ז'וליין סטו, חאתם עבד אלחמיד, מרואן קבהא, אורן ביטון; בני נתן, יונתן אליאס, חנן ממן; נייג'ל האסלביינק, עדן בן בסט, ניב זריהן.

כמו כן שותפו: עמית קרן, נתי אסקיאס, עילאי טרוסט, שליו אביטן, תומר יוספי, פרינס מובארק.

שחקני באר שבע ייצאו לחופשה עד יום ראשון אז יצטרפו לאימונים שחקני הנבחרת שחזרו הבוקר מסקוטלנד.
ביום שני הבא תצא הקבוצה למחנה אימונים קצר בקיבוץ נחשולים.

עוד באותו נושא

וילי רוטנשטיינר: "אני אוהב את המנטליות שאני רואה בנבחרת הזו"

לכתבה המלאה
הפועל באר שבע נגד הפועל ירוחם. מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
הפועל באר שבע נגד הפועל ירוחם/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully