וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני: "נתנו הכל, אבל אם זה מה שהשגנו, זה מה שאנחנו שווים, לא?"

הנבחרת שוב אכזבה, שרן ייני יודע: "עם כל הכבוד למדינת ישראל, אנחנו עדיין לא שם. יש תוצאות והן לא משקרות". תומר חמד משחזר את ההצלה הגדולה, נאתכו ודאבור מסבירים למה הם אופטימיים

צילום וידאו: אורן יוסיפוביץ , עריכת וידאו: ניר חן

עוד אכזבה, עוד הפסד ברגע האמת, ונבחרת ישראל שוב צריכה לתרץ. הפעם זה היה קרוב מתמיד. תיקו בגלזגו היה מספיק לישראל להעפיל לשלב הפלייאוף של ליגת האומות. בירם כיאל כבש שער יפהפה בדקה ה-9, שהגדיל עוד יותר את האופוריה והתקווה, אבל מהר מאוד הגיעה הנפילה הצפויה. בסופו של דבר ישראל הפסידה 3:2 לסקוטלנד בהאמפדן פארק, ושוב שברה את הלב לאוהדיה. אומנם עדיין קיים סיכוי סביר מאוד להעפיל לפלייאוף, אבל השורה התחתונה היא ברורה: במשחק המכריע, במאני טיים, כדורגלנינו שוב כשלו.

הבוקר (רביעי) נחתה הנבחרת בישראל, ומכאן יצאו רוב השחקנים לחופשות פרטיות. עבור רובם, החופשות ילוו מן הסתם בלא מעט הרהורים מה היה קורה אם רק היו כובשים עוד שער אחד.

עוד בנושא
נבחרת ישראל הפסידה לסקוטלנד 3:2 בליגת האומות וסיימה במקום השני
הרצוג על הפספוס: "זה יישב לי בראש הרבה זמן, יכול היה להיות סיום מושלם"
בירם כיאל זעם על "פרשת האינסטגרם": מי שתרגם את זה הוא "חמאר"
רגע, תהיה הזדמנות נוספת: נבחרת ישראל עוד יכולה להגיע לפלייאוף והתקדמה דרג

שוער נבחרת ישראל, אריאל הרוש. AP
הפעם זה היה קרוב. סוג של. הרוש/AP

שרן ייני הודה בסיום: "צריך להגיד את האמת, הם משחקים בקבוצות טובות משלנו, הם פיזיים יותר מאיתנו, ועם כל הכבוד למדינת ישראל, אנחנו עדיין לא שם. זאת האמת. יש תוצאות והן לא משקרות. אנחנו נותנים הכל, מאמינים אחד בשני, מאוד מגובשים, ואם זה מה שהשגנו, זה מה שאנחנו שווים, לא?

"מסורת של הפסדים? אזהר בדבריי. בגדול, הפסדנו עד עכשיו. לא הצלחנו להעפיל, ואני מקווה שנצליח לשבור את זה. יש אמת, יש סטטיטיקה, והיא לא לטובתנו, אנחנו מנסים להילחם בה.

"שיחקנו כמו גברים, ניסינו להכריע, וזה לא הלך. אני מאמין בשחקנים הצעירים שלנו, הם חזקים יותר ומהירים יותר, מאמין שיילכו ויתקדמו בגיל צעיר יותר. מקווה שהם יצליחו להביא את הגאווה למדינה. היו סריה של טעויות. לא אגיד איזה טעויות ומי טעה, כי זה לא הסגנון שלי.

"התקווה והציפיות הן חלק ממי שאנחנו, מהעם שלנו, ועצם זה שהיו ציפיות זה מה שאנחנו שמחים שהענקנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל לאחר ההפסד מול נבחרת סקוטלנד. אורן יוסיפוביץ, מערכת וואלה!
בדד, בלי תקווה, בלי חלום. כיאל/מערכת וואלה!, אורן יוסיפוביץ

הקפטן ביברס נאתכו: "להבקיע באצטדיון כזה נגד נבחרת כזאת שני שערים זה משהו חיובי, אבל לחטוף שלושה זה קצת גדול עלינו. ניקח את הדברים החיוביים ונמשיך הלאה, יש הרבה דברים טובים. היה לנו גם הזדמנות בסוף. דיא, תומר. צריך להמשיך הלאה.

"הקמפיין? בגדול אני מסכם אותו לצד החיובי. בתחילת הקמפיין חשבו שנסיים במקום האחרון ונרד דרג, אבל היינו בתמונת העלייה. יש עם מה לעבוד ונמשיך קדימה".

אנדי הרצוג נשאל אתמול מה הרגע שהכי יזכור מהקמפיין, ואמר "ההחמצה של תומר חמד". חמד כמעט השווה בסיום, כשבעט מהאוויר מסירה ארוכה מאוד של בירם כיאל, אבל השוער הסקוטי סיפק הצלה אדירה, שמנעה קאמבק דרמטי. "היה מצב, לא החמצה של מאה אחוז, אבל מצב טוב", אמר תומר חמד, "לא היה לי קל כי הכדור הגיע מאחור. מאוד רציתי להכניס, אבל זה לא היה קל, והשוער לקח כדור טוב.

"כולנו נתנו פה הכל. היו דקות טובות. היו דקות שהם השתלטו על המשחק, אבל כן יוצאים עם הרגשה חיובית. באנו למשחק במאני טיים ולא התבטלנו. ראו שרצינו לנצח, שזה כבר משהו חיובי. גם ב-3:1 לא נשברנו וחזרנו. בשורה התחתונה היינו צריכים תיקו ולא עשינו את זה, אבל יש דברים טובים, וצריך לשמור על זה".

שחקן נבחרת סקוטלנד, ג'יימס פורסט, כובש נגד ישראל. רויטרס
נותרנו מאחור. פורסט כובש/רויטרס

מונס דאבור: "מאכזב מאוד. התחלנו טוב, הובלנו, הכל הלך כמו שצריך. הם לא היו במשחק עד הגול שלהם. ברור שזה מאכזב. צריך ללמוד מהטעויות ולהתקדם. בכדורגל קורה ששער אחד משנה מומנטום. נהיו הרבה דברים טובים. נתנו את המקסימום, כל אחד את ה-100 אחוז שלו. התחלנו תהליך טוב, נראינו טוב במשחקים הקודמים, וגם היום לא נפלנו מהם. לא חושב שלא נגיע למעמד הזה בשנים הקרובות. ננסה לתת את המקסימום גם במוקדמות היורו".

רק שבעה שחקנים חזרו עם הנבחרת ארצה, בעוד היתר נסעו לליגות שלהם באירופה ולחופשות. חזרו ביחד עם הצוות המקצועי: דור פרץ, לואי טהא, שרן ייני, מנור סולומון, אלי דסה, דני עמוס ושיר צדק.

שחקן נבחרת ישראל, עומרי בן הרוש. AP
מה כבר יש לומר? בן הרוש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully