וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג על הפספוס: "זה יישב לי בראש הרבה זמן, יכול היה להיות סיום מושלם"

ישראל הפסידה בסקוטלנד. נאתכו: "גאים בקמפיין שעשינו, כולם אמרו שנסיים במקום האחרון". כיאל הגיב בזעם ל"סערת האינסטגרם"

אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל, במשחק מול סקוטלנד. רויטרס
מסתכל על חצי הכוס המלאה. הרצוג/רויטרס

כמה שזה כואב. נבחרת ישראל הפסידה הערב (שלישי) 3:2 לסקוטלנד בקרב על הפלייאוף בליגת האומות, ופספסה צ'אנס גדול להתקרב אל עבר יורו 2020. בירם כיאל המשיך את סוף הקמפיין המצוין של ישראל וקבע 0:1 מדהים בדקה התשיעית, אבל זה היה הערב של ג'יימס פורסט. שחקן סלטיק ענה עם שלושער גדול (34, 43, 64), ולערן זהבי לא נותר אלא לצמק (75). על אף ההפסד, ישראל, שהיתה זקוקה לתיקו כדי להעפיל לשלב הבא, עדיין תוכל להגיע לפלייאוף בקונסטלציה מסוימת.

עוד בנושא:

נבחרת ישראל הפסידה לסקוטלנד 3:2 בליגת האומות וסיימה במקום השני
רגע, תהיה הזדמנות נוספת: נבחרת ישראל עוד יכולה להגיע לפלייאוף והתקדמה דרג
ליגת האומות: שבדיה וסרביה עלו, פולין העמיקה את הצרות של גרמניה

שוער נבחרת ישראל, אריאל הרוש. AP
"לא התבטלנו מול הסקוטים". הרוש/AP

אנדי הרצוג נשאל על נאיביות ישראלית: "אם היינו מנצלים את ההזדמנויות והיינו משווים, הכל היה מושלם והיינו יושבים פה ומדברים אחרת. ציפינו להופעה טובה יותר, במיוחד באמצע המשחק שבו סקוטלנד הייתה טובה יותר, אבל הבעיה היא תמיד כשאתה לא שומר על הכדור על הקרקע, שזה החוזק שלנו, וזה מסבך את המצב, ולא הצלחנו להגן טוב בשלושה מצבים שבהם הסקוטים הראו את האיכויות שלהם".

הרצוג נשאל האם הוא בכל זאת מעודד מהקמפיין ומהשינוי המנטלי שעשה, ואמר: "כן. אני חושב שהמטרה הכי חשובה היא להשיג את התוצאה. התחלתי עם שני הפסדים, כך שזה לא היה קל, אחר כך קיבלנו דחיפה גדולה עם הניצחונות עם רוח קבוצתית. וגם היום ב-20 הדקות האחרונות הראינו רוח טובה, ועם קצת יותר מזל היינו משווים. כמאמן חשוב לי לראות שהשיטה שלי עובדת, אבל זה לא עבד טוב מספיק".

האוסטרי הוסיף: "לפעמים צריך לקבל את ההחלטה הנכונה על המגרש, לפעמים שחקנים עם אובר מוטיבציה ולוחצים קדימה במקום להחזיק כדור ולשמור על קבוצתיות, והיו מצבים שבהם טעינו, ובמשחקי חוץ קשה לנצח ככה, אז נצטרך לעבוד על זה. צריך אנרגיה גבוהה, אבל גם לקבל החלטות נכונות, בלי להיות אמוציונלי מדי".

כשנשאל איך יסכם את החוויה: "היינו קרובים מאוד. זה יישב לי בראש הרבה זמן. אני יודע שכשהגעתי הרבה אנשים לא אהבו אותי בישראל כי הדחתי אותם עם הבעיטה החופשית, וזה יכול היה להיות מושלם עבורי, אבל לא היה לנו מספיק מזל".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל הפסידה לסקוטלנד 3:2 בליגת האומות וסיימה במקום השני

לכתבה המלאה
בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל לאחר השער מול נבחרת סקוטלנד. רויטרס
"אוהבים אותי ומכבדים אותי כאן, בגלל זה לא חגגתי באופן מוגזם בשער". כיאל/רויטרס

בירם כיאל שכבש את השער הראשון במשחק והיה השחקן המצטיין של ישראל, אמר: "אנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו לעלות לפלייאוף. לספוג שני גולים לפני המחצית, כשאתה יודע שאתה צריך תיקו - היינו צריכים לדעת לשמור על היתרון. הגעתי לגלזגו כילד ופה קיבלתי הזדמנות להגשים את החלום. אוהבים אותי ומכבדים אותי כאן, בגלל זה לא חגגתי באופן מוגזם בשער, רציתי להראות שאני מכבד אותם בחזרה. הנבחרת מאוחדת ורואים את זה".

כיאל התייחס גם ל"סערת האינסטגרם". כזכור, הקשר העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו לצד שאר השחקנים הערבים בסגל הנבחרת. בתקשורת תרגמו את הפוסט שלו כ"הבוסים", שמרמז שכיאל טוען שהשחקנים הערבים שולטים בנבחרת. היום הוא הכחיש את הדברים. "אני חושב שיש אנשים שלא מבינים את השפה הערבית", אמר, "יש מילים שרשמו אותן באתר מסוים שאני לא יודע מי החמאר הזה שרשם אותן, אין לו מושג בערבית".

אריאל הרוש: "כל שחקן נתן את כל מה שיש לו. רק התחלנו עם אנדי הרצוג, היו 3-4 משחקים וגם אם נכשלנו במבחן התוצאה, רואים שינוי לטובה. אם נמשיך במגמה הזו התוצאות יגיעו. ראו שגם כשהיינו בפיגור, שיחקנו בלי בהלה, יזמנו והגענו למצבים. שיחקנו כדורגל, לא התבטלנו, אבל לכבוש כאן שלושה שערים זה דבר קשה".

שחקן נבחרת ישראל, עומרי בן הרוש. AP
"מה שקורה בנבחרת כרגע חייב להימשך". בן הרוש/AP

ביברס נאתכו אמר: "שיחקנו טוב, הבקענו שער והיו לנו עוד כמה מצבים. קיבלנו גול קצת מיותר שהכניס אותם למשחק, הלכנו אחורה וספגנו את השני. יש גם דברים חיוביים - חזרנו למשחק למרות הפיגור ולא היינו רחוקים מ-3:3. לספוג כאן שלושה שערים זה קצת יותר מדי. דיברנו בחדר ההלבשה ואמרנו שאנחנו צריכים להיות גאים בהופעה הערב ובכלל בקמפיין. לפני כמה חודשים כולם חשבו שנסיים במקום האחרון, אבל היינו בתמונה עד השנייה האחרונה".

עומרי בן הרוש: "היה מאבק בין שתי נבחרות שתי שוות. היו דקות שאנחנו שלטנו, דקות שהם שלטו. בדקות שלהם הם עשו לחץ מדהים, נסוגנו לאחור והם ניצלו את המצבים שלהם ב-100 אחוז. ראיתם פה קבוצה שנלחמת, קבוצה שרוצה, קבוצה שיודעת שיש מאחוריה עם שלם שרוצה את ההצלחה שלה. זה חייב להמשיך, יש משהו טיפה שונה בנבחרת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully