וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לשלוח נציגים כדי לעקוב אחרי חסוס רואדה

25.11.2018 / 11:28

הקבוצה רוצה לבדוק את מצבו הפיזי של בלם אפואל ניקוסיה הפצוע: "מי שמגיע צריך לסייע באופן מיידי". השחקנים מסמנים את המשחק נגד הפועל רעננה כמפתח, מאור בוזגלו עשוי לפתוח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ממשיכה לעקוב אחרי מצבו של חסוס רואדה. הבלם הפצוע צפוי לחזור למגרשים במדי אפואל ניקוסיה במהלך חודש דצמבר, כך על פי מידע שהגיע לקבוצה. בעקבות זאת, בבית"ר עשויים לשלוח נציג מטעמם כדי לבדוק את כשירותו ולבחון את צירופו.

גורם בבית"ר אמר: "אין לנו זמן לבזבז, מי שמגיע צריך להיות חד ובכושר כדי לסייע לנו באופן מיידי". במקביל לרואדה, בית"ר בודקת אופציות נוספות ורוצה לנסות לצרף שחקנים שיוכלו להגיע עוד לפני פתיחת החלון על מנת שיתאמנו עם הקבוצה ויתאקלמו במועדון. הקבוצה עדיין מוכנה לעשות מאמצים כדי לרכוש את ארנסטס שטקוס מהפועל חיפה וכדי לצרף קשר קדמי מהיר, בסגנון של חן עזרא או פרדי פלומן.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים תבחן את האפשרות להחזיר את חסוס רואדה
בית המשפט הורה על מינוי מפרק זמני לחברת IDC של משה חוגג
קלינגר עקץ את השחקנים: "אם כבר מדליפים, אז גם את הדברים החיוביים"

חסוס רואדה שחקן אפואל ניקוסיה נפצע. רויטרס
בית"ר תתרשם לטובה? רואדה/רויטרס

לאחר הפגרה תערוך בית"ר שלושה משחקים תוך שבוע. הראשון יהיה מפגש נגד הפועל רעננה באצטדיון רמת גן, אותו שחקנים בקבוצה מגדירים כמשמעותי ביותר. "נצטרך לנצח את המשחק הזה מכוער ובשיניים, העיקר ניצחון ואם אפשר גם לא לספוג. זה ייתן ביטחון ויוכל להוציא אותנו לדרך חדשה".

ניר קלינגר תרגל במשחק האימון נגד בית"ר תל אביב/רמלה את מאור בוזגלו בהרכב, אופציה שהוא בוחן לקראת המשחק. בוזגלו עדיין לא נכלל בהרכב העונה ועל פי הצוות המקצועי כשיר רק ל-60 דקות, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק לקראת המשחק. אפונסו טיירה צפוי לחזור ל-11.

בבית"ר מתכוונים לצרף לפחות ארבעה שחקנים בחלון ההעברות בינואר ולשחרר מספר דומה, אבל יודעים שעד פתיחת החלון ישנם שמונה משחקים מאוד משמעותיים עבור הקבוצה. במועדון גם לוקחים בחשבון שחלק מהשחקנים שאמורים לעזוב יתקשו למצוא קבוצות אחרות ולכן רוצים לקבל החלטות הסופיות בחצי השני של חודש דצמבר, כמה שיותר קרוב לחלון.

גורם במועדון אמר: "אנחנו גם תלויים בשחקנים האלה בחודש הזה וגם זאת עוד הזדמנות עבורם להפוך את הקערה. אם פתאום יהיה שינוי קיצוני ביכולת של הקבוצה, זה ישפיע משמעותית גם על הרכש והשחרורים. לכן אנחנו עדיין סבלניים".

* בית"ר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם בית הספר לכדורגל בבית שמש. המנהל המקצועי והבעלים של בית הספר הוא כדורגלן העבר אופיר עזו. בית"ר מתכוונת לפתוח לפחות 10 בתי ספר לכדורגל בסובב ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully