וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר עקץ את השחקנים: "אם כבר מדליפים, אז גם את הדברים החיוביים"

23.11.2018 / 7:36

המאמן התייחס בציניות להדלפות מחדר ההלבשה והעיר פעם נוספת על ההגנה. למרות התעניינות מקבוצות אחרות: כרגע אין כוונה לשחרר את וארן

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עדיין לא שקט בבית"ר ירושלים. ניר קלינגר ערך גם אתמול (חמישי) לשחקניו אסיפה לשחקניו בה הקרין קטעי וידאו מהמשחק נגד הפועל באר שבע וממשחק האימון נגד בית"ר תל אביב/רמלה, ושוב העיר על הכמות הנמוכה של חילוצי הכדור. בנוסף, עקץ המאמן את השחקנים בעקבות הפרסומים בתקשורת על האסיפה המתוחה שלשום: "אם כבר מוצאים דברים החוצה, אז תוציאו גם את הדברים החיוביים שאמרתי".

המאמן שוב הדגיש שהוא מאמין בבסיס של הקבוצה ומרגיש ש"יש שחקנים שאפשר לצאת איתם למלחמה". נראה שהזעזוע שהמאמן מנסה לייצר נותן את אותותיו ושחקנים הגדירו את האימון אתמול כ"טוב ביותר בתקופה האחרונה".

אחד השחקנים שקלינגר כעס עליהם לאחר משחק האימון שלשום היה אור אינברום, שבצוות המקצועי חשבו שיכול לשחק במשחק האימון אך העדיף להישאר בחוץ. למאמן היו גם חילופי דברים עם ערן לוי בנוגע לאיבוד כדור ולשער שספגה הקבוצה. באופן כללי, קלינגר נראה עצבני מאוד, מה שבא לידי ביטוי גם בדברים שאמר לשחקנים בימים האחרונים.

עוד בנושא

מה עומד מאחורי ההצהרה המפתיעה של משה חוגג על הצ'צ'נים?
קלינגר כבר לא מספר לעצמו סיפורים: מאחורי הקלעים בבית"ר
המספרים מראים: בית"ר ירושלים - אחת ההגנות הגרועות באירופה

ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השחקנים מעידים: הזעזוע עבד. קלינגר באימון בית"ר/ברני ארדוב

אנתוני וארן, שסובל השנה מחוסר מזל ונעדר לא מעט בשל פציעות ומחלות, נעדר מהמחנה בשל מחלה. וארן הפסיד גם את מחנה האימונים בקיץ וסבל פעמיים ממתיחות בשריר, אולם גם כשהיה כשיר הוצא לא אחת מסגל הקבוצה. כמה קבוצות כבר הביעו עניין בחלוץ, אולם לעת עתה אין כוונה לשחררו.

הנהלת הקבוצה, הצוות המקצועי ושחקנים חגגו עם היו"ר אלי אוחנה את חתונת בנו אתמול במודיעין. באירוע נכחו אנשי הנהלה ושחקני עבר מבית"ר, ביניהם משה דדש, אברם לוי, אורי מלמיליאן, יוסי מזרחי ואודי אשש, שחזר בתשובה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully