וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסירה אחת מלאת חורים עם יוקאנוביץ': בית"ר ירושלים - אחת ההגנות הגרועות באירופה

נועלת טבלת ליגת העל ספגה בכל משחק העונה. למזלה, גם פולהאם שותפה ל"הישג" הזה ואף מציגה ממוצע ספיגות עלוב משלה. מי הבאות בתור והיכן נמצאת בית"ר ביחס ליורדות האחרונות? רמז: במקום רע מאוד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים בדרך לקבוע שיא מועדון שלילי. נועלת טבלת ליגת העל לא הצליחה לשמור על שער נקי ביום ראשון מול הפועל באר שבע - היחידה שלא עשתה את זה העונה - והיא סופרת כבר 15 משחקי ליגה רצופים בהם הוציאה לפחות כדור אחד מהרשת. שווה לשיא המועדון. למזלה, אחרי הפגרה הארוכה מצפה לה מפגש עם הפועל רעננה שמעולם לא ניצחה אותה, ושם אולי תוכל לעשות סוף לדליפת השערים ולהימנע משיא שלילי חדש.

לעומת זאת, מתואר "ההגנה הגרועה בישראל" היא לא יכולה להימנע, והמספרים מלמדים שזו גם אחת ההגנות הכי גרועות באירופה.

בדקנו את 20 הליגות הבכירות של אופ"א ומצאנו רק שש קבוצות עם הגנה חדירה יותר מזו של בית"ר, שספגה עד כה 23 שערים ב-10 מחזורים - ממוצע של 2.3 שערים למשחק. מבין השש, רק שתיים שותפות ל"הישג" הירושלמי עם ספיגה אחת לפחות מדי מחזור. הראשונה היא פולהאם, נועלת טבלת הפרמיירליג אותה מאמן סלבישה יוקאנוביץ', והשנייה היא רודש שמשמשת כשק החבטות של הליגה הקרואטית.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בית"ר ירושלים: אנטואן קונטה חזר לישראל במצב גופני רעוע, הקבוצה תמצא תחליף?
ניר קלינגר כעס על השופט, ברק בכר: "מליקסון נכס להפועל באר שבע"

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' עם טל בן חיים, ניקולה מיטרוביץ', קרלוס גרסיה. יוסי ציפקיס
לשמחת טל בן חיים ובית"ר, סלבישה יוקאנוביץ' עדיין לפניו/יוסי ציפקיס

ומה ביחס לעונות קודמות בליגת העל? גם שם מצבה של בית"ר בכי רע והיא בקצב של ירידת ליגה. אם תמשיך כך, היא תסיים את העונה עם 76 שערי חובה. כדי למצוא יורדת עם ממוצע ספיגות גרוע יותר, אנחנו צריכים לדלג על 17 היורדות האחרונות ולחזור עד מכבי אחי נצרת ב-2009/10. הנתונים לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully