וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר כעס על השופט, ברק בכר: "מליקסון נכס להפועל באר שבע"

11.11.2018 / 23:24

מאמן בית"ר ירושלים הסביר: "אם מוסיפים 5 דקות, אז גם צריך לשחק 5 דקות". בכר: "ככל שנצבור נקודות, נהיה יותר עוצמתיים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"יכולנו לאבד את המשחק הזה, אבל חשוב שחזרנו לכבוש ולנצח בחוץ ועכשיו יש פגרה לעבוד על כל הדברים". כך סיכם הערב (ראשון) ברק בכר את ה-2:3 הדרמטי של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים בטדי - ניצחון החוץ הראשון של האלופה העונה.

עד הדקה ה-75 התוצאה הייתה 0:0, אבל אז החלה חגיגת השערים ובתוך 13 דקות באר שבע הוליכה 2:3. האדומים הוליכו 0:2 ו-1:3, בית"ר צימקה פעמיים וגרמה לסיומת מותחת, אבל כשהאבק התפזר, האלופה נותרה עם שלוש נקודות.

שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ניצחון חוץ ראשון העונה. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

בכר הוסיף הערב: "הרגשנו טוב עם עצמנו, הובלנו בצדק, אבל בכל פעם שהיה לנו טיפה נוח מדי - ספגנו. הראשון היה הפקרות, השני חוסר עירנות. ספגנו מכלום וזה צריך להדאיג, אבל בסך הכול עשינו עבודה טובה וחשוב שניצחנו בחוץ. אנחנו מנסים לייצר דרך, ככל שנצבור יותר נקודות גם נהיה יותר עוצמתיים".

על מאור מליקסון ש"בישל" שער עצמי, כבש בעצמו והציג יכולת גבוהה, אמר בכר: "מאור משחק בתפקידים שונים, הוא מקריב את עצמו למען הקבוצה והיום גם היו מספרים. הוא נכס לקבוצה".

עוד באותו נושא

עוד הערב: מכבי תל אביב ניצחה את עירוני קרית שמונה 1:2 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הפסד ראשון תחת קלינגר. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

ניר קלינגר שנראה כעוס אחרי שריקת הסיום, הסביר: "הערתי לשופטים שאני חושב שאם יש תוספת זמן של חמש דקות אז צריך לשחק חמש דקות, וכשלא משחקים צריך להוסיף עוד. השיפוט היה בסדר גמור, זו הייתה ההערה היחידה שלי".

מאמן בית"ר ירושלים הוסיף: "אני מתוסכל ומבואס מהתוצאה כי זה לא משחק שהיינו צריכים להפסיד אותו בשום פנים ואופן. היינו צריכים לנצל את המצבים שהיו לנו ב-0:0, והיו לנו. אחר כך עשינו שגיאות שלא מתאימות בהגנה, דווקא בדקות הטובות שלנו הגיע השער העצמי. אנחנו עדיין בתחתית, אבל יש פה קבוצה טובה, נתארגן בפגרה ויהיה בסדר".

קלינגר סיכם: "הייתה פה לחימה יוצאת מהכלל, קבוצה עם המון תשוקה ומחויבות, הייתה אווירה שדחפה את הקבוצה. הבעיה כרגע היא העובדה שלשחקנים קשה לגמור 90 דקות או לפתוח ולסיים 90 דקות, ולכן אני צריך לעשות חשבונות. החילופים הוסיפו לנו איכות, אבל חשפו אותנו הגנתית. לדעתי ערן לוי הוא פחות טוב כשהוא עולה מהספסל, בניגוד לאינברום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully