וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הפסד חמישי ברציפות למכבי תל אביב - הפעם 90:77 לאנאדולו אפס

גם החלפתו של ספאחיה ביאניס ספרופולוס לא עזרה: הצהובים שוב נראו רע, בשני צידי המגרש, צנחו למאזן 7:1 והם עלולים לרדת למקום האחרון ביורוליג עם תום המחזור. אובריאנט היה היחיד שתפקד (19 נק')

שחקני מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו, ג'וני אובריאנט. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מה יהיה? קלויארו ואובריאנט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קיוותה שאפקט חילופי המאמנים יסייע לה כבר הערב (שלישי) בטורקיה, אך גילתה שסך בעיותיה לא הסתכמו בנבן ספאחיה. הצהובים הפסידו 90:77 לאנאדולו אפס בבכורה של יאניס ספרופולוס על הקווים, ואין להם הרבה זמן להתאושש: בעוד יומיים תגיע ליד אליהו פנרבחצ'ה החזקה.

לזכותו של ספרופולוס ייאמר שלא היה לו זמן רב ללמוד את קבוצתו החדשה, והסגל אכן חסר - ג'רמי פארגו עדיין פצוע ורמון סשנס שוחרר מספר שעות לפני כדור הביניים הראשון. הפתיחה, על כן, לא בישרה טובות: הצהובים קלעו באחוזים רעים, הירבו לאבד ומצאו עצמם בפיגור דו-ספרתי ברבע השני. ג'וני אובריאנט (19 נקודות) עוד הצליח לצמק במעט ברבע השלישי, אך לא הרבה יותר. הטורקים היו עדיפים מהרגע הראשון ועד האחרון, והם עומדים כעת על מאזן 2:6, לעומת 7:1 של ספרופולוס.

ההפסד הערב היה החמישי ברציפות של מכבי תל אביב ביורוליג, ובסיום המחזור היא עוד עלולה למצוא את עצמה במקום האחרון במפעל. ולמי שעדיין חולם על העפלה לשלב הבא - כן, כמובן שזה עוד אפשרי, אך נזכיר שבעונה שעברה, המדורגת שמינית נזקקה ל-16 ניצחונות. כלומר, אם כך יהיה גם העונה, הצהובים זקוקים ל-15 ניצחונות ב-22 המשחקים שנותרו להם.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
מכבי תל אביב: רמון סשנס שוחרר מיידית בשל "סיבות אישיות"
מאפסים כוונות: שוב מכבי תל אביב מפטרת מאמן, שוב אפס מחכה לה
הצרות רק מתחילות: שלל הבעיות של מכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עדין לא בעניינים. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'וני אובריאנט 19 ו-6 ריבאונדים, אלכס טיוס 12, דיאנדרה קיין 10, סקוטי ווילבקין 10 (3 מ-12 מהשדה) ו-7 אסיסטים, טאריק בלאק 8, קנדריק ריי 8, יובל זוסמן 6, אנג'לו קלויארו 2 ו-7 ריבאונדים, ג'ייק כהן 2. מייקל רול (11 דקות) וג'ון דיברתולומאו (11 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לאנאדולו אפס: טיבור פלייס 14 (7 מ-7 ל-2), בריאנט דאנסטון 14, שיין לארקין 12, ואסילייה מיציץ' 12 ו-8 אסיסטים, קרונוסלב סימון 11, רודריג בובואה 10, ברוק מוטום 9, אדריאן מוארמה 6, ג'יימס אנדרסון 2.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: רמון סשנס שוחרר מיידית בשל "סיבות אישיות"

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם חמישייה גבוהה שכללה את סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, טאריק בלאק וג'וני אובריאנט, בעוד אפס העלתה את רודריג בובואה, וסילייה מיציץ', ג'יימס אנדרסון, אדריאן מוארמה ובריאנט דאנסטון. הטורקים עלו ל-0:5 מהיר, קיין השלים ריצת 0:8 וקבע 5:8, אולם מיציץ' דאג שאפס תסיים את הרבע הראשון ביתרון 14:16.

רבע 2:

שיין לארקין שחזר מפציעה עלה מהספסל, טיבור פלייס קלע בקלילות בצבע ורודריג בובואה קבע יתרון שיא עד אותו רגע של 17:25. דאנסטון הפך את זה ל-20:30, מוארמה ניצל את ההגנה הרכה כדי להגדיל ל-24:36, קיין קטע את המומנטום עם שלשה בצד השני ועם הירידה לחדרי ההלבשה עמד היתרון הטורקי על 31:38. הצהובים סיימו את המחצית הראשונה עם 39 אחוז ל-2, 22 אחוז ל-3, וכמות איבודים ואסיסטים זהה (7).

רבע 3:

אחרי סדרת החטאות, אובריאנט קלע סל ועבירה והוריד ל-42:38, אך קרונוסלב סימון ובובואה צלפו שתי שלשות רצופות והפער צמח בחזרה ל-38:50. אובריאנט היה היחיד שתפקד בדקות הללו, אך ההגנה המשיכה לא לתפקד ועם העליה לרבע האחרון הוליכה המארחת 53:62.

רבע 4:

יובל זוסמן קלע נקודות ראשונות במשחק והוריד ל-62:56, אך ברוק מוטום הגיב בשתי שלשות משלו ומיד קבע 56:68. ווילבקין הגיע אל קו העונשין בפעם הראשונה במשחק רק 6:30 דקות לסיום, אך לארקין קלע שבע נקודות רצופות, הגדיל את הפער ל-63:79 חמש דקות לסיום ופחות או יותר סגר עניין. זה נגמר ב-77:90 לאפס.

דאנסטון עשה היסטוריה ועלה למקום השני בטבלת חוסמי כל הזמנים ביורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully