וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: רמון סשנס שוחרר מיידית בשל "סיבות אישיות"

20.11.2018 / 16:52

רגע לפני אפס, הצהובים הודיעו במפתיע כי הרכז הנוצץ שהגיע מה-NBA ביקש להשתחרר מחוזהו. גורמים במועדון: "לא הצליח להסתגל". ספרופולוס: "הרבה מאמנים חולמים להגיע למכבי תל אביב"

one

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) במפתיע כי הרכז החדש רמון סשנס שוחרר מהקבוצה, "בשל סיבות אישיות". "סשנס ביקש להשתחרר מחוזהו ולשוב באופן מיידי הביתה לארה"ב", נמסר מהצהובים. "המועדון נעתר לבקשתו ושיחרר אותו מחוזהו בקבוצה". הרכז עצמו מסר: "אני מודה למכבי תל אביב על ההזדמנות שניתנה לי. בהצלחה למכבי, אעקוב מרחוק".

על פי גורמים במועדון, "סשנס לא הצליח להסתגל לאירופה" והחליט שהוא מעוניין לעזוב את הקבוצה.

שחקן החיזוק שהגיע בקול תרועה רמה אחרי קריירה מרשימה ב-NBA, הספיק לשחק שני משחקים בלבד במדים הצהובים - מול ריאל מדריד (11 נקודות ב-23 דקות) וגראן קנאריה (7 נקודות ב-17 דקות) ביורוליג. בליגת העל לא רשם ולו דקה אחת.

הרכז האמריקאי הצטרף למועדון לפני 17 יום בלבד, כשחתם לשלושה חודשים עם אופציית הארכה בשל פציעתו של ג'רמי פארגו. זה שם גדול כשמדובר באירופה ואני כבר מצפה להתחיל", אמר אז, אבל הסיום הגיע זמן קצר לאחר ההתחלה.

עוד בנושא:

מאפסים כוונות: שוב מכבי תל אביב מפטרת מאמן, שוב אפס מחכה לה
הצרות רק מתחילות: שלל הבעיות של מכבי תל אביב לפני המשחק בטורקיה
יאניס ספרופולוס: "אני סומך על השחקנים, נמות על המגרש בשביל האוהדים"

שחקן מכבי תל אביב רמון סשנס. דני מרון
זה היה מהיר. סשנס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב החדש יאניס ספרופולוס ענה היום על שאלות גולשים באתר הרשמי של המועדון, רגע לפני הופעת הבכורה מול אנאדולו אפס. "זה כבוד גדול עבורי להיות מאמן מכבי תל אביב", אמר היווני. "הרבה מאמנים היו חולמים לאמן את מכבי. אני רוצה להודות לכל חברי ההנהלה ולאנשים שסומכים עליי והביאו אותי לאמן מועדון ברמה גבוהה. זהו מועדון עם מסורת מפוארת באירופה ובישראל".

ספרופולוס נשאל על העיר תל אביב והאוהדים הצהובים והשיב: "לגבי ההיכל והאוהדים, אני רוצה להגיד שאני זוכר עד כמה קשה לשחק כיריב מול מכבי תל אביב בגלל הרעש האדיר שהאוהדים שלנו עושים במהלך המשחק. היו משחקים בהם השחקנים לא הצליחו לשמוע אותי בפסק הזמן. אני מקווה שהאווירה הזאת תהיה לצדי גם עכשיו כשאני בצד של מכבי. אני מקווה שהאוהדים יעשו כל כך הרבה רעש כך שהם יהיו השחקן השישי שלנו".

גם ספרופולוס מודע לפתיחת העונה הקשה, אך הוא כמובן לא מרים ידיים: "המיקוד עכשיו הוא באיך לשנות את האווירה. הדרך לעשות זאת היא קודם כל עניין פסיכולוגי. כולם צריכים להבין שזה הסגל שלנו, שאני מאמין בסגל ונעבוד יחד עד הסוף. אני יודע שכל אחד מאיתנו ייתן את המקסימום בשביל הצלחה. עכשיו זה לא הזמן לדבר, אלא לפעול הכי טוב שאפשר כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הנוכחי. אנחנו יודעים שהתקופה הקרובה תהיה משמעותית מאוד להמשך וזאת הסיבה שאנחנו עובדים קשה מאוד בתקווה שמהיום ועד לסיום העונה נשתפר ונביא את התוצאות שאנחנו צריכים. כמו שכולם יודעים, מכבי תל אביב זה מועדון של תארים".

עוד באותו נושא

גריק פריק: היכרות עם יאניס ספרופולוס, המאמן החדש של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אופטימי. ספרופולוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

היווני מוכר כמאמן הגנה - לא ממש הצד החזק של מכבי תל אביב הנוכחית. "דבר ראשון, אנחנו צריכים לשחק אישית טוב יותר, שמירה של אחד על אחד", אמר. "שנית, לשחק הגנה קבוצתית טובה יותר בעזרה אחד לשני. כמובן שאגרסיביות, קשיחות ופיזיות חשובות מאוד כדי לבנות קבוצה הגנתית מצליחה. אני אנסה להתאים את השיטה לסגל השחקנים שיש לנו. השחקנים שלנו מאוד אתלטים ואני רוצה להשתמש באתלטיות הזאת על המגרש, בהגנה ובהתקפה. יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים ואני רוצה שכולם יראו את הכשרון והאופי שלהם במשחק. אבל אני אכניס גם את טביעת האצבע שלי ואנסה לשפר את החלק ההגנתי. אנחנו צריכים להיות סבלניים כדי לראות שיפור ולראות את המעבר מסגנון המשחק הקודם לסגנון המשחק שלי".

"אני מכיר את הלחץ שיש במכבי", הודה. "אני יודע שמכבי זה מועדון שתמיד נלחם על כל התארים, מועדון ברמה גבוהה. אני אוהב לעבוד בלחץ כזה, עד כה עבדתי במועדונים כאלה לאורך כל הקריירה שלי. חשוב שיהיה לחץ כי זה גורם לך לשחק טוב יותר. יש לי כתפיים רחבות כדי להוריד את הלחץ הזה מהשחקנים. אני רוצה שהשחקנים שלי רק יתמקדו בכדורסל ושהלחץ יישאר עליי".

כשנשאל לגבי הסגל בכלל (עוד לפני שחרורו של סשנס, יש לציין) והצעירים בפרט השיב: "נכון לעכשיו אנחנו לא נביא שחקנים חדשים. יש לנו סגל טוב עליו אני סומך. לפעמים יהיו משחקים בהם שחקנים מסוימים ישחקו, נגיד, 30 דקות ובמשחק הבא 10 דקות. במשחקים הבאים יהיו שחקנים שלא היו קודם בסגל ועכשיו הם משחקים. זה טבעי בשיטה החדשה של היורוליג עם כל הנסיעות והמשחקים וסגל שונה שמשחק ביורוליג או בליגה הישראלית. כולם צריכים להיות מוכנים לזה, כל 14 השחקנים - כמובן כשג'רמי פארגו יחזור. תמיד עבדתי עם שחקנים צעירים. אני אוהב שחקנים בתחילת הקריירה שלהם. בכל המועדונים הקודמים שלי נתתי לצעירים הזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully