וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אני סומך על השחקנים, נמות על המגרש בשביל האוהדים"

19.11.2018 / 18:01

המאמן היווני סיפק הצהרות מעניינות אחרי אימון הבכורה שלו במכבי תל אביב ולפני אנאדולו אפס: "יש פה חבורה נהדרת של שחקנים" (19:00, ספ' 5)

one

יאניס ספרופולוס ערך הערב (שני) בסינאן ארדם דום באיסטנבול את אימון הבכורה שלו במכבי תל אביב. המאמן היווני פגש לראשונה את שחקניו החדשים והכין אותם לקראת משחקם הראשון יחד, ביום שלישי ב-19:00 נגד אנאדולו אפס באותו אולם.

הקבוצה הטורקית נחשבת להפתעה הנעימה של פתיחת העונה, ועומדת על מאזן 2:5 - כולל ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים. שיתופו של הרכז האמריקאי שיין לארקין, שנפצע ברגלו בגלל החלקה באימון בגראן קנאריה לפני שבוע וחצי, מוטל בספק.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
בחולון מאושרים: "אנחנו ווינרים וזה מה שחשוב"
גריק פריק: היכרות עם יאניס ספרופולוס, המאמן החדש של מכבי תל אביב

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם היו"ר שמעון מזרחי. אתר רשמי
ספרופולוס עם שמעון מזרחי באיסטנבול/אתר רשמי

מאמנה החדש של מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר: "זה היה אימון ראשון וניסינו לבנות את המשחק שלנו הגנתית והתקפית. הייתה לנו קודם גם פגישה והסברתי להם איך אני רוצה שהם יתפקדו, שזה דבר חשוב לי מאוד. זאת הפילוסופיה שלי. זה לא פשוט בזמן כל כך קצר עבורם ואני צריך להגיע לכל אחד מהם עם הכיוון של מה שאני רוצה שיעשו בהגנה ובהתקפה. השחקנים מגיבים יפה מאוד, זאת חבורה נהדרת שאני ממש סומך עליה שתיתן את המקסימום.

"אנחנו הולכים להתמודד מול יריבה נהדרת, שעשתה תוצאות יפות. אנחנו צריכים להיות ממוקדים מאוד כדי לדבוק בתכנית שלנו. כבר התחלנו לעבוד על סגנון המשחק שלנו, דיברנו על הגנה ואיך נשמור מול אפס ונצטרך לשמור על ריכוז ולהיצמד לתכנית. זה מה שיביא אותנו לדקות טובות וידחף אותנו במהלך המשחק. בטוח שיהיה קשה, זה משחק חוץ. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים עד לרגע האחרון".

היווני הוסיף: "אני רוצה להגיד לאוהדים שנילחם הכי חזק שאנחנו יכולים, נמות על המגרש בשביל ההצלחה של הקבוצה - אני והשחקנים. נהיה לוחמים בכל משחק ולא נוותר לעולם - גם אם אנחנו מובילים וגם אם אנחנו בפיגור. עם המנטליות הזאת נתחיל לנצח במשחקים".

מאמן אפס, ארגין עתמאן, אמר כי "מכבי התקשתה לאחרונה, אבל אנחנו יודעים שמדובר ביריבה מסוכנת. יש לה כמה שחקנים עם יכולות קליעה מצוינות, ובראשם סקוטי ווילבקין ומייקל רול. אנחנו צריכים לשמור על השיטה שהנחתה אותנו במשחקים האחרונים, יחד עם תמיכת הקהל. זה משחק חשוב מאוד, ואנחנו חייבים לנצח בו".

בינתיים, אתר "יורוהופס" מדווח על מגעים מתקדמים בין מכבי לבין הפורוורד האמריקאי אוקארו ווייט (26, 2.03 מ'), שהיה מועמד למכבי כבר בקיץ. ספרופולוס מכיר היטב את ווייט מעונת 2015/16. היווני אימן אז את אולימפיאקוס, בעוד האמריקאי שיחק באריס סלוניקי.

עוד באותו נושא

גריק פריק: היכרות עם יאניס ספרופולוס, המאמן החדש של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully