וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון מאושרים: "אנחנו ווינרים וזה מה שחשוב"

19.11.2018 / 8:51

הסגולים רשמו ניצחון דרמטי שלישי בבית על גלבוע/גליל, ושמרו על מאזן מושלם באולמם. עמית שמחון: "באולם הזה, אין דבר כזה לא אפשרי". דקוואן ג'ונס ייבדק וייקבע האם יוכל לטוס עם הקבוצה לצרפת

one

הפועל חולון רשמה אמש (ראשון) ניצחון גדול כשגברה 106:112 על גלבוע/גליל לאחר הארכה, בתום משחק משוגע ואיכותי. הסגולים פיגרו ב-13 נקודות במהלך הרבע האחרון, אלא שקאמבק מרשים שלהם שלח את המשחק להארכה, שם יכולת טובה של קאליף וואייט סגרה את הסיפור. הניצחון היה השביעי בשבעה משחקי בית של הסגולים בכל המסגרות העונה, והשלישי בבית בליגה שמוכרע בהארכה או בסל ניצחון.

בקבוצה היו מאושרים מעצם הניצחון, אך לא מהצורה שבה המשחק התפתח, "אנחנו ווינרים וזה מה שחשוב", אמר הבעלים שלמה אייזיק באזור חדר ההלבשה. "באולם פה, עם הקהל הזה שנותן לנו אנרגיות מטורפות, אין דבר כזה לא אפשרי, יודעים שאנחנו יכולים לנצח את המשחק", הוסיף עמית שמחון שהצטיין עם 18 נקודות, "מרגישים בנוח בבית, אנחנו לא צריכים להתחיל את המשחקים ככה, שמח שאנחנו מצליחים לנצח".

דקוואן ג'ונס שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
יטוס לפריס? דקוואן ג'ונס/לירון מולדובן

הפורוורד, שלא בלט בתחילת העונה, נראה בשבועות האחרונים כאחד היציבים אצל הסגולים, אך הוא מסרב להתרגש, "אני מרגיש שאני בעניינים מההתחלה, הכדורים פחות נכנסו אבל עזרתי לקבוצה בצד ההגנתי. ניצחנו גם אז, וזה מה שהכי חשוב".

הבוקר ייבדק הפורוורד דקוואן ג'ונס שפספס את המשחק נגד גלבוע/גליל בשל זעזוע מוח וייקבע האם יוכל ליסוע עם הקבוצה לפריס הערב לקראת המשחק ברביעי נגד נאנטר בליגת האלופות. ג'ונס ספג מכה באימון ביום שבת, ובדיקה שנערכה לו גילתה כי סובל מזעזוע מוח. בקבוצה יודעים שניצחון בצרפת ברביעי ישים אותם בעמדה מצוינת לקראת העלייה לשלב הפלייאוף במפעל האירופי, "המשחק בצרפת הוא לא קל, אנחנו נאסוף את עצמנו, נעשה התאוששות הכי טובה שיכולים, נלך למלחמה שם במטרה לחזור עם ניצחון", סיכם שמחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully