וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דיוויד בלאט ואולימפיאקוס ניצחו 62:72 את באיירן מינכן, ריאל מדריד עדיין מושלמת

הישראלי קטע את רצף ההפסדים, לאחר שספסל את ספאנוליס אך ראה אותו מתעורר במאני טיים. 76:89 לבלאנקוס על גראן קנאריה, 79:100 לפנרבחצ'ה על דרושאפקה

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
התעורר ברגע הנכון. ספאנוליס/GettyImages

המחזור השמיני ביורוליג ייא לדרך הערב (שלישי) עם הדרבי הטורקי בו הביסה פנרבחצ'ה 79:100 את דרושאפקה. לאחר מכן השיג דיוויד בלאט 62:72 חשוב עם אולימפיאקוס על באיירן מינכן, בעוד ריאל מדריד שמרה על המאזן המושלם אחרי 76:89 על גראן קנאריה.

גם בליגה אולימפיאקוס הפסידה לפנאתינייקוס
דיוויד בלאט שורד את המשבר הראשון באולימפיאקוס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
בלט. עלי מוחמד/GettyImages

פנרבחצ'ה - דרושאפקה 79:100

הדרבי הטורקי שאמור היה להיות חד-צדדי גם היה כזה, וכעת לפנר מאזן 1:7 וליריבתה 7:1. המארחת נעזרה ב-13 נקודות של מליח מחמטוגלו במחצית הראשונה כדי לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 37:46, ברבע השלישי היתרון צמח ועד הסיום היה זה גארבג' טיים. מחמטוגלו הוליך חמישה שחקנים שקלעו בין 13 ו-16 נקודות עם 16 ב-19 דקות, עלי מוחמד הוסיף 15. מנגד, קלע מייקל אריק 17 למפסידה.

דיוויד בלאט אולימפיאקוס.
בשעה טובה ומוצלחת. בלאט

באיירן מינכן - אולימפיאקוס 72:62

לאחר שנחל בשבוע שעבר את הפסדו השלישי ברציפות ביורוליג ואז נכנע לפנאתינייקוס בדרבי הגדול של יוון, הצליח דיוויד בלאט להתאושש ולהוריד את מפלס הלחץ. המחצית הראשונה התאפיינה באחוזי קליעה רעים של שתי הקבוצות, ובסיומה הוליכה אולימפיאקוס 27:31. ואסיליס ספאנוליס, שהחל את המשחק במפתיע על הספסל בצל העיסוק התקשורתי במערכת היחסים בינו ובין בלאט, התחמם באמצע הרבע הרביעי וקבע 53:65, ארבע דקות לסיום, וסגר עניין. זאק לידיי סיים כקלע הבולט עם 12 נקודות ו-12 ריבאונדים, ספאנוליס הוסיף 9. דרק וויליאמס קלע 15 לבווארים.

ריאל מדריד - גראן קנארה 76:89

סרחיו יוי הפצוע נעדר, אבל הבלאנקוס בכל זאת שמרו על המאזן המושלם, בעיקר בזכות ערב נהדר של אנתוני ראנדולף עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים. 20 היו גם לקלע הבולט של המפסידה, די ג'יי סטרוברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully