וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט בצרות: אולימפיאקוס נכנעה לפנאתינייקוס בדרבי 79:70

האדומים המשיכו בכושר הרע והפסידו בפעם השנייה העונה באואקה. רגע לפני מכבי, אנאדולו הביסה את בויוקצ'קמג'ה 72:90, בובואה להט עם 19 נקודות ב-12 דקות

רודריג בובואה שחקן באסקוניה ויטוריה. GettyImages
מה הוא מכין למכבי תל אביב? רודריג בובואה/GettyImages

דיוויד בלאט בצרות. אחרי שלושה הפסדים רצופים ביורוליג, ביניהם אחד לפנאתינייקוס, אולימפיאקוס נכנעה הערב (ראשון) לירוקים באואקה 79:70. פנא, ששמרה על הכדור נהדר ואיבדה אותו רק ארבע פעמים, נהנתה מערב מוצלח של ניקוס פאפאס עם 24 נקודות באחוזים נהדרים (8 מ-14 מהשדה), ניק קלאת'ס סיפק משחק סולידי עם 7 ו-7 אסיסטים. בצד השני, ספאנוליס היה חלש וקלע 9 באחוזים מחרידים (3 מ-12). זאק לידיי היה היחיד שתיפקד אצל בלאט עם 20 ב-18 דקות.

* בטורקיה, אנאדולו אפס, שתארח את מכבי תל אביב ויאניס ספרופולוס בהופעת בכורה כמאמן בשלישי, עשתה הערב הכנה אחרונה בליגה כשפירקה בחוץ את בויוקג'מקמצ'ה החלשה 72:90 בחוץ.

הטורקים, שניצחו בארבעה מתוך חמשת משחקי היורוליג האחרונים שלהם, היו שוב בלי שיין לארקין שחקן הרכש היקר הפצוע שלהם אבל רודריג בובואה שוב התעלה עם 16 נקודות ב-12 דקות בלבד. בורוק מוטום הוסיף 13 וג'יימס אנדרסון 12 לטורקים שהמטירו 14 שלשות, ארבע מתוכן של בובואה.

* בספרד, ריאל מדריד ממשיכה עם הכושר המפלצתי שלה והיום היא רמסה את סן סבסטיאן 71:104 ועלתה למאזן של 1:8 בליגה. קלמן פרפליץ' וג'פרי טיילור, שלא מקבלים הרבה דקות משחק ביורוליג, הובילו את הבלאנקוס עם 14 נקודות. פליפה רייס הוותיק הוסיף 13 לבלאנקוס, שניצחו ב-33 הפרש למרות שחסרו את כוכבם הגדול סרחיו יול.

גם ברצלונה המשיכה את הכושר הנהדר שלה ונצמדה לריאל מדריד בפסגה עם 84:101 מוחץ בחוץ על אסטודיאנטס. אנטה טומיץ' שנותן עונה נהדרת עד כה הוביל את הקטלאנים עם 18 נקודות, תומא הרטל להט עם 17 ו-9 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully