וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא שוחרר לנבחרת הנוער: גיל כהן ומ.ס אשדוד יעמדו לדין

13.11.2018 / 13:27

קפטן נבחרת הנוער וקבוצתו צפויים להיענש בעקבות ההתעקשות שלא לשחררו למשחקי מוקדמות אליפות אירופה בגאורגיה לפני המשחק של אשדוד מול סכנין

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) על העמדתם לדין של מ.ס אשדוד וגיל כהן. כזכור, בנבחרת הנוער כעסו על העובדה שקבוצתו של כהן, התעקשה שלא לשחררו ביום ראשון למשחקי מוקדמות אליפות אירופה בגאורגיה, אלא רק למחרת, מכיוון שכהן יועד לפתוח במשחק מול בני סכנין ביום שני בערב.

בהתאחדות לחצו על אשדוד לשחרר בזמן את כהן, שמשמש כקפטן הנבחרת, ואף איימו שהשחקן והקבוצה יעמדו לדין אם לא יתייצב כמו יתר חבריו ביום ראשון אחרי הצהריים לקראת הטיסה לגאורגיה, אך באשדוד שוב סירבו, ובתגובה נופה כהן מהסגל. אתמול אגב פתח כהן במשחק בסכנין (4:3) ושיחק 90 דקות.

באשדוד הגיבו אז ואמרו: "האם גם למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ההתאחדות היתה עושה את זה? האם גם מולם היא היתה נוהגת כך ולא מאפשרת לשחקן צעיר לשחק בהרכב של קבוצתו הבוגרת ולהמריא מיד לאחר מכן לטורניר? הרי מה המהות של השחקנים הצעירים, אם לא להשתלב בקבוצה הבוגרת ולהתקדם למען הכדורגל הישראלי? יש לנו כאן שחקן שישחק בהרכב שלנו בליגת העל, איזה עוד שחקני נוער של הנבחרת משחקים בהרכב קבוצותיהם בליגת העל?"

עוד בנושא

בהתאחדות איימו על אשדוד: "אם כהן לא יהיה על הטיסה, הוא ואתם תעמדו לדין"
באשדוד זעמו: "מה המהות של שחקן צעיר אם לא להשתלב בליגת העל?"
בובי מילבסקי שפוטר הבוקר נפרד מאשדוד: "זה אולי היום הכואב בחיי"

איהאב גנאים שחקן בני סכנין מול גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
נטל חלק במשחק בסכנין למרות האיום. גיל כהן אתמול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully