וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד עלולה לעמוד לדין: גיל כהן לא משוחרר לנבחרת הנוער

הנבחרת תמריא בבוקר לגאורגיה, אבל הקפטן מיועד לפתוח מול סכנין וקבוצתו הציעה כי ימריא לאחר המשחק. גורם בהתאחדות: "אם לא יהיה על הטיסה, השחקן והקבוצה יועמדו לדין"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

נבחרת הנוער של ישראל תמריא לפנות בוקר (בין ראשון לשני) למשחקי מוקדמות אליפות אירופה שייערכו בגאורגיה. נכון לעכשיו, קפטן הנבחרת גיל כהן, בלם מ.ס. אשדוד, לא ימריא עם הנבחרת וייתכן כי במצב כזה הוא וקבוצתו יעמדו לדין במוסדות ההתאחדות לכדורגל.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הטקטיקן הפך למנטליסט: אלי גוטמן משנה את קו המחשבה של מכבי חיפה
חזיזה ורעם: סיכום השבת בליגת העל עם זרקור על דולב חזיזה מבני יהודה

שחקן בני יהודה, ירדן שועה, מול שחקן מ.ס אשדוד, גיל כהן. יוסי ציפקיס
נמצא בפלונטר. גיל כהן, משמאל/יוסי ציפקיס

כהן קיבל זימון לנסיעה והוא כאמור שחקן מפתח בנבחרת, אולם באשדוד הבהירו כי הוא גם שחקן חשוב בשורות הקבוצה ומחר בערב (שני, 20:00) הוא אמור לפתוח מול בני סכנין. בהתאחדות לא היו מוכנים לשמוע על אפשרות שהשחקן לא ייצא למשחקים שייערכו בגאורגיה, וגם כאשר באשדוד הציעו להטיס את השחקן מחר בלילה, לאחר סיום המשחק בסכנין, בהתאחדות סירבו להצעה ואמרו כי עליו להיות על המטוס עם כל השחקנים כבר בבוקר.

השחקן עצמו נמצא בפלונטר לא פשוט, כאשר מצד אחד הוא קפטן נבחרת הנוער ומצד שני הוא צריך לכבד את החלטת המועדון אליו הוא משתייך.

גורם בהתאחדות אמר: "אנחנו מקווים כי באשדוד יסכימו לשחרר את השחקן הלילה ושהוא יהיה על הטיסה, אחרת מקרה כזה יחייב העמדה לדין של הקבוצה והשחקן". באשדוד לא מבינים את ההתעקשות מכיוון שהמשחק הראשון בטורניר יהיה ברביעי בצהריים והשחקן יכול להיות בטביליסי כבר ביום שלישי בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully