וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי מילבסקי: "אני עצוב ומאוכזב, זה אולי היום הכואב בחיי"

13.11.2018 / 12:05

המאמן היוצא של מ.ס אשדוד נפרד ברגשות מעורבים ("האמנתי שאשאר כאן הרבה זמן") ומנתח מה לא עבד ("הוחלט מראש לבנות קבוצה צעירה. ולקבוצה כזו יכולות להיות עליות וירידות"). ראיון

בובי מילבסקי מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
קיווה להישאר הרבה יותר זמן. מילבסקי/לירון מולדובן

לא כך ציפה בובי מילבסקי שתיראה הקדנציה שלו במ.ס אשדוד. אחרי שהכיר את ישראל בתקופה שבה אימן ובתקופה שבה שיחק באשדוד כבלם, הוא היה בטוח שגם הפעם הוא יהיה חלק מהמועדון לתקופה ארוכה. אמש (שני) כשחזר מסכנין לאשדוד עוד האמין שיתנו לו את הפגרה הקרובה כדי לתקן. ג'קי בן זקן לא נכח במשחק ולא שוחח איתו בימים האחרונים. הבוקר הגיע טלפון מבן זקן שנמצא בספרד, והוא בישר לו על ההחלטה לסיים את תפקידו.

"כשג'קי צלצל והציע לי לאמן את אשדוד, זה היה היום המאושר בחיי. עכשיו זה אולי היום הכואב בחיי", אומר המאמן בראיון פרידה, ובשלב זה עובר לעברית. "כואב לי, ממש כואב לי, אני עצוב ומאוכזב. באתי לעבוד כאן עם הלב, השקעתי את כולי בכל רגע, כל יום באשדוד היה יום מיוחד בשבילי, והאמנתי שאהיה כאן להרבה זמן, כמו בתקופה שהייתי שחקן והתאהבתי בעיר הזו. אני עוזב בלב כבד מאוד, אבל בידיעה שעשיתי את המיטב. הפרידה כואבת, אבל הכל נעשה באופן מקצועני, אני מכבד את אשדוד ומכבד את ג'קי".

עוד בנושא

מילבסקי פוטר מאשדוד, נעים, לוזון ורב"ש מועמדים
שני ניתוחים ו-5 ק"ג פחות: המצב הגופני הרעוע של אנטואן קונטה
יבקש לעזוב? השכר הגבוה של אלירן עטר במכבי תל אביב

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס אשדוד. שלומי גבאי
שיחת טלפון מפתיעה. ג'קי בן זקן/שלומי גבאי

מה לא עבד בקבוצה?

"זה לא הזמן לנתח, עברה רק שעה מהרגע שהודיעו לי. אחרי החופשה הקרובה שתוכננה מראש אחזור לכאן בתחילת השבוע הבא עם יותר תובנות על למה זה לא הצליח יותר. אני כן חושב ודיברתי על כך בעבר שקבוצה צעירה מאוד יכולה לסבול מעליות וירידות. זו היתה ההחלטה מראש, ללכת על סגל צעיר. ניסיתי לעשות את הכי טוב על מנת שהדברים יהיו יותר טובים".

אתה עוזב בתקופה מאוד לחוצה של העיר. ייתכן שאנחנו על סף לחימה שתוביל גם לירי של טילים על אשדוד.

"כבר אתמול בלילה הרגשתי את המתח. גם השחקנים שהיו בסכנין אתמול לא היו שקטים לגמרי, והמחשבות על מה שעלול לקרות באשדוד העיקו. אני מאחל לעיר הזאת, שהייתה בית בשבילי, להתנהל בשלום ובשקט כמו שמגיע לאנשים הנפלאים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully